Adózási környezet cikkek


Versenyjogba ütközhet a „zöld” magatartás

Versenyjogba ütközhet a „zöld” magatartás 

A vásárlói döntésekben egyre nagyobb szerepet játszanak a környezetvédelmi szempontok, ezért a cégek is igyekeznek hangsúlyozni környezettudatosságukat. A vállalat zöld imázsának népszerűsítésekor azonban nagy óvatosságra van szükség, mert a fogyasztók megtévesztése, a nem bizonyítható állítások következménye a jövőben – cégmérettől függően – akár több tíz- vagy százmilliós büntetés is lehet – hívja fel a figyelmet a Baker McKenzie nemzetközi ügyvédi iroda. A társaságok versenykorlátozó együttműködését vagy a domináns piaci magatartását viszont akár indokolhatják is környezetvédelmi megfontolások.
A legjobb 5 hely a világon vállalkozóknak

A legjobb 5 hely a világon vállalkozóknak 

Egy vállalat szempontjából kiemelten fontos, hogy székhelyén milyen adózási környezet segíti, vagy gátolja a működését. Ha ezt vizsgáljuk, bizony korábban ismeretlen helyeket is fel kell fedeznünk a térképen, ha legvonzóbb helyeket keressük.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
 Inkább cowboyok szeretnének lenni az amerikai gyerekek, mint gyárakban dolgozni

Inkább cowboyok szeretnének lenni az amerikai gyerekek, mint gyárakban dolgozni 

Gyurcsik Attilával, a Privátbankár.hu idei befektetési alapkezelői szavazásán több dobogós helyezést elért Accorde Alapkezelő vezérigazgatójával beszélgettünk.

Pénzszerzés

Kockázatos lakáshitelek: egyre többen kifeszítik magukat

Kockázatos lakáshitelek: egyre többen kifeszítik magukat  

A lakáshitelek több mint harmada esetében a kölcsönösszeg meghaladta a vételár 70 százalékát.

Jogi kisokos

Terjed a vállalkozói bűnözés új formája

Terjed a vállalkozói bűnözés új formája  

A hackerek ma már sokkal inkább üzleti szemlélettel bánnak bűncselekményből származó bevételeikkel.

Cégblog

Nem a mesterséges intelligencia veszi el a munkát

Nem a mesterséges intelligencia veszi el a munkát 

Forradalom vagy végzet: kritikus gondolkodással és nyitottsággal fel tudunk készülni a mesterséges intelligencia korszakára.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo