Adóverseny cikkek


Megkezdődtek a diákverseny megyei elődöntői

Megkezdődtek a diákverseny megyei elődöntői 

Egy balatonfüredi, egy fonyódi és egy pécsi gimnázium csapata vette sikerrel a negyedik alkalommal megrendezett Legyél te is Pénzügyi Junior Klasszis! verseny április 7-ei megyei elődöntőit, s nyert ezáltal jogot az április 27-ei országos döntőben való részvételre. Április 22-éig további elődöntőkre kerül sor.
Ezért meszelte el Brüsszel a reklámadót

Ezért meszelte el Brüsszel a reklámadót 

Az EU feltételes adómegállapításokról szóló határozatok bekérésével, vagy megosztásával törekszik tiltott állami támogatások felderítésére, illetőleg az átláthatóság növelésére. A megújult offenzíva része a magyar reklámadó elleni fellépés is.
Versenyben az ifjú adószakértők

Versenyben az ifjú adószakértők 

Elindult az Ernst & Young idei Adóversenye, a felsőbbéves és frissen végzett hallgatóknak meghirdetett nemzetközi esettanulmány versenyre egy hónapon keresztül lehet beküldeni a pályaműveket.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Költségkímélés

Óriási tévhit kering a nyugdíjmegtakarítások körül

Óriási tévhit kering a nyugdíjmegtakarítások körül  

Egyértelműen szükség van az önkéntes nyugdíj- és egészségpénztári megtakarítások után igénybe vehető szja-visszatérítés szabályainak változtatására.

Pénzszerzés

Rekordot döntött Elon Musk vagyona

Rekordot döntött Elon Musk vagyona 

Forbes magazin: Elon Musk vagyona elérte az 500 milliárd dollárt.

Gazdaság

Tájékozatlanok a magyarok fontos ügyekben, de kemény véleményük van arról, amit nem tudnak

Tájékozatlanok a magyarok fontos ügyekben, de kemény véleményük van arról, amit nem tudnak 

Az elmúlt időszakban Trump amerikai elnök egyre keményebb oroszellenes nyilatkozatai ismét előtérbe helyezték Magyarország Oroszországból származó energiaimportjának – olaj- és gázfüggőségének – kérdését. Ennek kapcsán az Europion október elején 1300 fős országos reprezentatív mintán vizsgálta, hogyan látja a magyar társadalom az orosz energiafüggőség problémáját. Az eredmények egy alapvetően alacsony tájékozottságú, ugyanakkor az ügyben szélsőségesen megosztott közvélemény képét rajzolják fel.

Társadalom

Rázós hónapok elé nézünk, minden idők legdurvább kampánya jön

Rázós hónapok elé nézünk, minden idők legdurvább kampánya jön 

A 2022-es választásokhoz képest egyértelműen durvább kampányra számít a magyarok többsége.

Infokom

Növekvő aggodalom a mesterséges intelligencia miatt

Növekvő aggodalom a mesterséges intelligencia miatt  

Miközben az AI-felkészültségünk javul, a mesterséges intelligencia iránti bizalmatlanságunk fokozódik.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo