Adatvezérelt döntéshozatal cikkek


Végzetes hibák a Google Analytics elemzésében

Végzetes hibák a Google Analytics elemzésében 

Az elmúlt évtizedben a marketingszakma a kreatív művészkedésből mindinkább kőkemény, adatvezérelt mérnöki tudománnyá fejlődik, olyan szakmává, ahol igenis mérni lehet, sőt mérni kell az eredményeket. A Google Analytics ennek a legkönnyebben elérhető eszköze – már ha megfelelően tudjuk használni. A Langmár Kommunikáció cikkéből kiderül, hogyan kerülheti el a buktatókat.
Rabszolga, vagy túlóratörvény? Az adatvezérelt igazság nyomában

Rabszolga, vagy túlóratörvény? Az adatvezérelt igazság nyomában 

Mivel az elmúlt hónapokban a közbeszédet leginkább uraló téma a Munka Törvénykönyvének módosítása volt, a Piac & Profit kérésére a SentiOne social listening ügynökség megvizsgálta, hogyan követte az eseményeket a magyar nyilvánosság a közösségi oldalakon. Meglepő eredményekre jutottunk.
Az okos a versenyképes: aki most lemarad, annak jövője sincs

Az okos a versenyképes: aki most lemarad, annak jövője sincs 

Iszonyatos tempóban dübörög a technológiai fejlődés, a szenzorok és az okos eszközök összekapcsoltsága, az általuk termelt adatok nagy özönének feldolgozása, és az adatvezérelt döntéshozatal néhány éven belül magától értetődő alapfeltétele lesz a hatékony üzleti működésnek, ez volt az egybehangzó vélekedés a Piac & Profit Okos cég című konferenciáján. Az a vállalkozás, mely nem él az új technológiákkal, annak a napjai meg vannak számlálva. Aki lemarad, az kimarad: egy évtizeden belül bedőlhetnek az ilyen cégek.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére

Pénzszerzés

3 ezer cég juthat pályázati pénzhez

3 ezer cég juthat pályázati pénzhez  

340 milliárd forint áll rendelkezésre vállalati innovációs pályázatokra.

Adózás

Járulékbevallások: gyakori hibákra figyelmeztet a NAV

Járulékbevallások: gyakori hibákra figyelmeztet a NAV  

A NAV az elmúlt időszakban több olyan vizsgálatot folytatott le, mert a kifizetők hibás járulékbevallásokat adtak be.

Infokom

Meglepő dolgok derültek ki, miként használják a mesterséges intelligenciát a cégek

Meglepő dolgok derültek ki, miként használják a mesterséges intelligenciát a cégek  

A kisebb cégek járnak élen a napi szintű AI-használatban, de gyakori, hogy a dolgozók saját zsebből fizetnek elő a prémium funkciókra.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo