Accenture cikkek


Növekedés járvány alatt: mi a sikeres vállalkozások titka?

Növekedés járvány alatt: mi a sikeres vállalkozások titka? 

A Covid19-világjárvány alatt a technológiai beruházásokra fókuszáló vállalatok jelentősen növelték előnyüket versenytársaikhoz képest – állapította meg egy friss kutatás. Ebben a nagy átalakulással járó időszakban a technológia valóban nélkülözhetetlenné vált az üzleti sikerhez, és nem csupán a cégek túlélésére van közvetlen hatással, hanem a növekedésükre is.
Járvány után: mennyi idő kell az európai vállalatoknak a visszaálláshoz?

Járvány után: mennyi idő kell az európai vállalatoknak a visszaálláshoz? 

Egy friss kutatás szerint a digitális és a fenntarthatósági átállást sürgető európai vállalatok rövidebb időn belül, megerősödve hagyják maguk mögött a járvány okozta válságot.
Feliratkozás a Piac & Profit Online magazin hírlevelére
Növekedés, nem túlélés: Hogyan segít a Demján Sándor Tőkeprogram a magyar vállalkozásoknak?

Növekedés, nem túlélés: Hogyan segít a Demján Sándor Tőkeprogram a magyar vállalkozásoknak? 

Egy hitel gyakran komoly kihívást jelent a cégek.

Költségkímélés

Nagy bajban vannak a magyarok, ha otthon vészhelyzet történik

Nagy bajban vannak a magyarok, ha otthon vészhelyzet történik  

A magyarok harmada nem tud bejáratott, megbízható szakemberhez fordulni otthoni műszaki probléma vagy egyéb váratlan javítást, szerelést igénylő helyzet esetén.

Pénzszerzés

Ezentúl nem mindegy, hogy mikor halnak meg a nyugdíjasok

Ezentúl nem mindegy, hogy mikor halnak meg a nyugdíjasok 

A 13. havi nyugdíj kifizetésének módosítása emberiességi aggályokat is felvet.

Cégblog

Eljárást indított a Duolingo-val szemben a Gazdasági Versenyhivatal

Eljárást indított a Duolingo-val szemben a Gazdasági Versenyhivatal  

A gyanú szerint az amerikai vállalat több szempontból is tisztességtelen kereskedelemi gyakorlatot folytat. 

Infokom

Gigabefektetés a Google-nél

Gigabefektetés a Google-nél  

A technológiai óriás 5 milliárd fontot fektet be Nagy-Britanniában a következő két évben.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo