A legtöbben évente néhány alkalommal (38,5 százalék) vásárolnak Legót, de minden tizedik honfitársunk havonta egyszer meglepi magát egy új készlettel, míg 18 százalék ritkábban, vagy egyáltalán nem vásárol. A legnépszerűbbek továbbra is a kifejezetten gyerekeknek szánt szettek (31,4 százalék), míg közel harmaduk azt vásárolja meg, ami éppen megtetszik neki. Egyformán keresettek a Technic, a City, a sorozatokhoz vagy filmekhez kötődő készletek, de 9 százalék kifejezetten a felnőtteknek, gyűjtőknek szánt dobozokat választja.
A válaszokból kiderül, az építés élménye továbbra is az egyik legjobb ajándék: a magyarok több mint fele saját, vagy rokonok gyerekeinek vásárol belőle, de nem elhanyagolható, hogy szinte minden harmadik (32,1 százalék) vásárló olykor-olykor saját magát is megjutalmazza. Nagyjából ugyanannyian vásárolnak párjuknak (7,9 százalék), mint felnőtt barátaiknak, rokonaiknak, vagy barátok gyerekeinek (6,3 százalék).
A magyarok úgy gondolják, a dán építőjáték sokkal több, mint egy hobbi. Segíti a készségfejlesztést, a finommotoros mozgást, a térlátást és a logikai gondolkodást (85 százalék), továbbá fejleszti a képzelőerőt és a kreativitást (61,5 százalék). Mindemellett remek családi vagy baráti időtöltés, ami közben közös élményekkel gazdagodnak (48,1 százalék).
A megkérdezettek több mint fele (51,5 százalék) gyerekeivel, míg 11-11 százalék inkább a párjával vagy egyedül épít. Ilyenkor a legtöbb esetben 1-2 órát (43,2 százalék) játszanak, negyedük 2-3 órát is épít, sőt, minden tizedik válaszadó képes teljesen belemerülni és akár 5 órán keresztül is rakosgatja a kockákat. Az igazán feketeövesek (3 százalék) fél, vagy akár egy napot is eltöltenek kedvenc készletük megépítésével.