Rosszabbnak látjuk a pénzügyi helyzetünket, mint egy hónappal ezelőtt

Októberben gyorsulva csökkent a GKI fogyasztói bizalmi indexe.

Az illúziók vége – a racionalitás kezdete –
úgy tűnik el az ESG, hogy velünk marad?

Klasszis Fenntarthatóság 2025 konferencia

2025. november 4., Budapest

Jelentkezzen most!

A GKI fogyasztói bizalmi indexe az áprilisi hatalmas, csaknem 38 pontos zuhanást követően három hónapig lassuló ütemben, de összesen közel 23 ponttal emelkedett. Ezt három hónapos összesen több mint 7 pontos csökkenés követte. Augusztusban 2,7, szeptemberben 1,5, októberben további 3,1 pontos mérséklődés következett be. Az index októberben a szeptemberi -31,1 pont után -34,2 pont lett, s ezzel az áprilisi visszaesésnek októberre csak mintegy 40 százalékát sikerült ledolgozni. Ráadásul a tendencia romló.

A lakosság októberben saját pénzügyi helyzetének alakulását szeptemberhez képest rosszabbnak érzékelte. A munkanélküliségtől való félelem áprilishoz képest augusztusra jelentősen csökkent, azóta azonban gyorsulva emelkedik. A lakosság saját jövőbeli megtakarítási képességéről alkotott véleménye októberben enyhén javult.

A magyar gazdaság jövőbeli helyzetének megítélése augusztusig áprilisi esésének közel háromnegyedét dolgozta le, azonban ez az arány októberre 50 százalékra csökkent. Októberben erősödött a fogyasztók inflációs várakozása, ugyanakkor a nagy értékű tartós fogyasztási cikkek vásárlási lehetőségét javulónak érezték az emberek.

Véleményvezér

Hadházy Ákos kormányzati plakátokra ragasztja véleményét

Hadházy Ákos kormányzati plakátokra ragasztja véleményét 

A plakáthelyekre fókuszálódott a választási kampány.
Gulyás Gergely ismét egy otromba butaságot mondott

Gulyás Gergely ismét egy otromba butaságot mondott 

Gulyás Gergely Miniszterelnökséget vezető miniszter sokszor hadilábon áll a valósággal.
Ingyen lehet utazni a Békemenetre

Ingyen lehet utazni a Békemenetre 

Vajon ki fizeti a Békemenetet?
Magyar fiatal halt meg az ukrajnai háborúban

Magyar fiatal halt meg az ukrajnai háborúban 

A „Nemo” hívójelű fiatal magyar önkéntes volt.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo