Őrült árverés: ön mennyit fizetne Indiana Jones egy kalapjáért?

Háromszázezer dollárért (89 millió forintért) kelt el Indiana Jones egyik híres fedora kalapja kedden egy Los Angeles-i árverésen.

Harrison Ford az Indiana Jones és a végzet temploma című epizódban viselte a kalapot, amelyre a Prop Store aukcióján lehetett licitálni - írta meg a The Hollywood Reporter.

A kalap árát előzetesen 150-250 ezer dollárra (44-74 millió forintra) becsülték. A győztes licitáló, akinek nevét nem hozták nyilvánosságra, végül 300 ezer dollárt adott a relikviáért.

Egy ehhez hasonló fejfedőről van szó. (Fotó: Wikimedia Commons/Clément Bucco-Lechat)

A kalapot kifejezetten az 1984-ben forgatott második Indy-epizódhoz készítették. A Herbert Johnson kalapos céget bízták meg a feladattal, amely korábban Az elveszett frigyláda fosztogatói című filmhez is legyártotta a főhős jellegzetes kalapjait.

Az árverésre bocsátott kalap kitűnő állapotban maradt meg, egy műanyag kalapdobozban tárolták. 2015-ben Fordnak az a kalapja, amelyet Az elveszett frigyláda forgatásán viselt, több mint 500 ezer dollárért (148 millió forintért) kelt el.

Véleményvezér

Csehországban teljes kormányzati támogatás mellett indult el a Pride

Csehországban teljes kormányzati támogatás mellett indult el a Pride 

A műbalhék országa lettünk.
A Szigetre nem mehetnek rasszisták a Közszolgálati Egyetemre igen

A Szigetre nem mehetnek rasszisták a Közszolgálati Egyetemre igen 

Olyan jöhet Magyarországra, aki támogatja Izrael bombázását, olyan nem, aki ellenzi a palesztínok gyilkolását.
Pintér Sándor belügyminiszter belebukott választási ígéretébe

Pintér Sándor belügyminiszter belebukott választási ígéretébe 

Szolnok közbiztonsága elesett.
Végleges, nem lesz Kneecap a Szigeten

Végleges, nem lesz Kneecap a Szigeten 

Kitoloncolják őket, ha mégis jönnének.
Szijjártó Péter meghívott egy homoszexuális házaspárt Budapestre

Szijjártó Péter meghívott egy homoszexuális házaspárt Budapestre 

Szijjártó Péter szerint szabad a szerelem Magyarországon.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo