Ön milyen logót választana a magyar elnökségnek?

Göncz Kinga külügyminiszter, az EU-elnökségi munkacsoport, valamint a Miniszterelnöki Hivatal és a Külügyminisztérium képviseletében ünnepélyes keretek között vehette át nyereményét a 2010-2011-es spanyol-belga-magyar csoportos EU-elnökség nemzetközi logópályázatának 10 magyar döntőse.

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A Miniszterelnöki Hivatal felhívására a spanyol-belga-magyar közös pályázatra Magyarországon 60 képzőművészeti hallgató jelentkezett, közülük kilencet a szakmai zsűri jutott a döntőbe, a tizedik továbbjutót pedig a közönség választotta ki. A Miniszterelnöki Hivatal a döntősöket egyenként bruttó 500-500 eurós jutalomban részesíti. A nemzetközi zsűri által kiválasztott nyertes alkotást - amely a csoportos elnökség ideje alatt a három ország szimbóluma lesz - 2010 januárjában ismerheti meg a nagyközönség.

Minden pályázatnak három logót kellett tartalmaznia, amelyeknek meg kellett jelenítenie a XXI. századi Európai Uniót, valamint annak polgárait, tartalmaznia kellett a csoportos elnökségre utaló motívumot, illetve a csoportos elnökséget alkotó országokra vonatkozó egyedi motívumokat is. A nemzetközi döntőbe a következő kilenc alkotó pályaműve került be: Török Csaba (MKE), Bihon Roland (NYME), Nagy Dániel (NYME), Koncz Fruzsina (MOME), Kovács Borbála (MOME), Varga Tünde (NYME), Robin Kosnas (MKE), Hangyás Gergely (NYME) és Szabó Márton (MKE).


Egy klis ízelítő - kattintson az összes pályaműhöz!

A tizedik pályaművet a nagyközönség január 28. és 30. között a www.magyarorszag.hu/eulogo oldalon online szavazással választotta ki a hazai zsűri által korábban meghatározott körből. A közönségszavazás 3 napja alatt több mint 7000 szavazat érkezett, ebből közel 2000 szavazattal nyert Horváth Judit pályamunkája, melyen az európai alapértékek megjelenítése mellett a három tagországot egy-egy jellegzetes épület szimbolizálja.

Február 12-én Budapesten választotta ki a csoportos elnökség tagállamainak zsűrije az országonkénti 10-10, azaz összesen 30 legjobb pályamunka közül azt az egyet, amely a 2010-2011-es csoportos elnökség kizárólagos szimbóluma lesz. A rangos nemzetközi zsűriben formatervezők, design szakértők és uniós ügyekkel, a csoportos elnökség előkészítésével foglalkozó szakállamtitkárok vettek részt.

A nemzetközi zsűri által kiválasztott nyertes alkotás a csoportos elnökség ideje alatt a három ország közös logója lesz. A győztes alkotó 10 000 euró jutalomban részesül, melyet a tagállamok közösen biztosítanak. A logót az elnökségi periódus megkezdése, azaz 2010 januárja előtt ismerheti meg a nagyközönség.

Véleményvezér

Bécsben olcsóbb lakni, mint Budapesten

Bécsben olcsóbb lakni, mint Budapesten 

A jövedelemhez képest Bécsben a legolcsóbb a lakhatás egész Európában.
Obszcén szavakkal fideszes nyugdíjas kommandó fogadta Magyar Pétert a miskolci gyermekotthon előtt

Obszcén szavakkal fideszes nyugdíjas kommandó fogadta Magyar Pétert a miskolci gyermekotthon előtt 

A nyugdíjas fizetések nagyon felizgultak Magyar Péter látogatása miatt.
Elképesztő állapotokat talált Magyar Péter egy gyermekvédelmi intézményben

Elképesztő állapotokat talált Magyar Péter egy gyermekvédelmi intézményben 

Az ellenzéki vezető szerint a Fidesz propagandistákat vet be, hogy az emberek ismerhessék meg a valóságot.
Lesújtó adat a magyarok életesélyeiről

Lesújtó adat a magyarok életesélyeiről 

Az elmaradt reformok tragédiája.
Kövér László gigabüntetést osztana az új-zélandi parlamentben

Kövér László gigabüntetést osztana az új-zélandi parlamentben 

Rendet kellene tenni az új-zélandi parlamentben.
Ünnepélyes keretek között adtak át 200 méter felújított járdát

Ünnepélyes keretek között adtak át 200 méter felújított járdát 

Nagy az erőlködés a Fidesznél a sikerélményekért.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo