Már az EB-re gyúrnak a magyarok

A magyar labdarúgó-válogatott 44 év után először vesz részt az Eb-n, így nem meglepő, hogy rengeteg szurkoló szeretné a helyszínen lelkesíteni a csapatot. A trivago.hu szálláskereső weboldal adatai szerint a résztvevő országok közül a magyarokat érdekli legjobban a június 10. és július 10. között megrendezésre kerülő Európa-bajnokság.

„E” mint energia konferencia - fókuszban a megújulóenergia-politika érvényesülése, az energia tárolási lehetőségei, a gáz- és árampiac helyzete, a zöld átmenet finanszírozása, az elektromobilitás jövőképe.

Bankvezérek, neves energiapiaci szakértők, egyetemi tanárok és kutatók a jelen kihívásairól: hallgassa meg Ön is élőben!

2024. május 16. Budapest

Részletek és jelentkezés

A magyarok sokkal nagyobb arányban érdeklődnek az Eb helyszínei iránt, mint bármely más nemzet szurkolói. A június 10. és július 10. közötti időszakra a magyar utazni vágyók által leadott összes szálláskeresés 41 százaléka az Európa-bajnokságnak otthont adó tíz francia városra irányult. Minket az osztrákok, szlovákok, valamint írek követnek. Ők ugyan sokkal kevésbé lelkesek, de náluk is nagy az érdeklődés: az általuk leadott keresések több mint ötöde a tíz francia városra irányult. A trivago adatai azt mutatják, sok lesz a Lengyelországból, Belgiumból, Svájcból és Csehországból érkező szurkoló is.

Szállásra nem szánnak sokat a magyar szurkolók

A leglelkesebbek tehát mi vagyunk, de nem mi szánjuk a legtöbb pénzt szállásra; a magyarok átlagos kattintott ára a meccsnapokra vonatkozóan 57 200 forint/éj (figyelembe véve az egy vagy két személyre, illetve csoportokra vonatkozó kereséseket is).  Ez meg sem közelíti néhány más nemzet szurkolóinak szállásra szánt összegét; az írek átlagosan körülbelül 74 ezer forintot hajlandóak fizetni, és a belgák is 70 ezer forintért keresnek szálláshelyeket az Eb idejére. Azonban az olaszok, németek és maguk a franciák is átlagosan kevesebbért kattintottak a tíz város szálláshelyeire, mint a magyar focirajongók.

EB és olimpiai biztosítással csábítanak
Továbbra is alacsony szinten, 40 százalék körül alakul azoknak az aránya, akik utasbiztosítással indulnak külföldi utazásra. Ezt az arányt a biztosítók egyedi termékekkel igyekeznek növelni, idén például már megjelent az egyedi Foci EB, illetve olimpiai biztosítás is a kínálatban.
Alig van már hely

Akik szeretnék megnézni a magyar csapat egyik meccsét, de még nem foglaltak szállást, azoknak most, a bajnokság előtt 2 hónappal már nincs egyszerű dolga, ugyanis a szobák nagy része elkelt. Bordeaux-ban június 14-re, vagyis az osztrák-magyar meccs napjára a helyi szállások mindössze 4%-a elérhető, és a második, Izland elleni meccs helyszínén, Marseille-ben is 96%-os a foglaltság június 18-án. Valamivel könnyebb a dolga azoknak, akik a lyoni magyar-portugál összecsapást szeretnék végigszurkolni, a városban ugyanis június 22-re a szállások 13%-a még elérhető.

Nem a foci a jövő sportja
A világszerte egyre nagyobb népszerűségnek örvendő elektronikus sportesemények iránti hatalmas érdeklődésnek és a növekvő nézőszámnak köszönhetően az eSportból származó árbevételek már több hagyományos sport- és iparág eredményeit is megelőzik. A PayPal a legnagyobb eSport esemény, a World of Tanks bajnokság döntőjének közeledtével nyolc európai országban készített kutatást a piac aktuális helyzetéről.

Véleményvezér

Bajban a NER cégek a tőzsdén

Bajban a NER cégek a tőzsdén 

Egyszerre több NER cég került gyengülő pozícióba.
Orbán Viktor barátja teljesen más irányba megy, mint a magyar miniszterelnök gondolta

Orbán Viktor barátja teljesen más irányba megy, mint a magyar miniszterelnök gondolta 

Argentína teljesen más modellt választ, mint Magyarország.
Magyarország jobban teljesít, ja mégsem

Magyarország jobban teljesít, ja mégsem 

Valami újat kellene végre kitalálniuk a magyar országvezetőknek.
Milliós kórházvezetői fizetések, Hadházy Ákos felháborodott

Milliós kórházvezetői fizetések, Hadházy Ákos felháborodott 

Bérharc az egészségügyben.
Teljes bukta a kormány családbarát programja

Teljes bukta a kormány családbarát programja 

Nem vagyunk képesek még a társadalom reprodukálására sem.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo