Szelfit mindenki készít, de csak a másé idegesít minket

Idén is készül felmérés az Instagram használati szokásainkról. A magyarok körében is egyre népszerűbb közösségi felületről először 2015-ben készített online kérdőíves megkérdezést és elemzést a Crane adatvezérelt marketing ügynökség.

Tavaly már a változó szokásokra és trendekre is rá tudtak világítani az ingyenesen letölthető infografikákban, amiket több, mint 3000 magyar Instagram használó válaszai alapján állítottak össze. Az adatvizualizációra is fókuszáló cég idén is kíváncsi, mi változhatott a magyar instázók szokásaiban a tavalyiakhoz képest, így újra megkérik a magyar Instagram használókat, néhány percben nyilatkozzanak a képfeltöltési és követési szokásaikról. A Magyar Instagram Körkép, azaz MINK 3.0 elnevezésű felmérés eredményeit jövő februárban publikálják, amelyek a képmegosztó alkalmazás egyre népszerűbb Stories funkciójával kapcsolatos tapasztalatokat is tartalmazzák majd. A pár perces kérdőív január 2-ig itt tölthető ki.

Néhány érdekesség a tavalyi adatokból:

  • szelfit mindenki készít, de csak a másé idegesít minket…
  • nőtt a zárt profilok száma…
  • tavaly a kutyák népszerűségben legyőzték a macskákat…
  • nőtt a magyar nyelvű hashtagek száma…
  • kevesebbet posztolunk egy hét alatt…
  • érdekesebbnek, személyesebbnek tartjuk az Instagramot a Facebook-hoz képest…
A 2015-ös és 2016-os eredményeket tartalmazó ebook továbbra is ingyenesen letölthető a cég honlapjáról.
Instagram-marketing – mi legyen a profilomon?
Az Instagram az egyik legnépszerűbb, ugyanakkor még mindig alulértékelt marketingeszköz – ha jól tudjuk használni. Farkas Zsolt közösségi marketingszakértő segítségével most bemutatjuk, hogyan használjuk megfelelően ezt a csatornát.

Véleményvezér

Lázár János hatalmas öngólja, a betiltott vonatinfó helyére egyre újabb verziók születnek

Lázár János hatalmas öngólja, a betiltott vonatinfó helyére egyre újabb verziók születnek 

A betiltás a digitális világban immár mulatság tárgya.
Semmi nem fog Magyar Péteren

Semmi nem fog Magyar Péteren 

Ezúttal komoly kihívóra lelt Orbán Viktor.
Ha valaki féláron szeretne friss gyümölcsöt csak Bécsbe kell kiugrania

Ha valaki féláron szeretne friss gyümölcsöt csak Bécsbe kell kiugrania 

Hol van már Magyarország egykori olcsósága.
A fideszes oligarcháknak már annyi pénzük van, hogy lebegő luxusvillára is jut Tihanyban

A fideszes oligarcháknak már annyi pénzük van, hogy lebegő luxusvillára is jut Tihanyban 

A luxizás magyar császára nagyot villantott.
Gázra lépett a MÁV, pontosság és tisztaság helyett propaganda

Gázra lépett a MÁV, pontosság és tisztaság helyett propaganda 

A MÁV biztosítja a késést, a sző valódi és átvitt értelmében egyaránt.
Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint

Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint 

Csökken a normativitása a magyar társadalomnak.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo