Tárgyalást szervezni a dugóban? Miért ne!

A Genfi Autószalonon mutatják majd be az XchangE nevű koncepciót, amely autó és tárgyaló lesz egyben. A jövőben egy perc nyugtunk sem lesz?

Mi és ki ránthatja ki a gödörből a magyar gazdaságot?
Elkerülhetőek még a megszorítások?
Kik állják a 14. havi nyugdíj cechét?

Online Klasszis Klub élőben Petschnig Mária Zitával!

Vegyen részt és kérdezze Ön is a neves közgazdászt!

2025. november 26. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Kép:Regus

A Regus és a Rinspeed közös fejlesztése a járműveket teljes körű kapcsolattal rendelkező irodává és tárgyalóteremmé alakítja. Az autózás nem lesz többé holtidő az otthon és a munkahely között, hiszen az üzletemberek vezetés helyett a munkájukkal foglalkozhatnak.Az XchangE két első ülése hátrafordítható, így kialakítható egy négyszemélyes, mobil munkavégzésre és megbeszélésekre alkalmas tér. Az autó fejlett technológiai rendszere lehetővé teszi az utasok számára, hogy utazás közben is kapcsolatban maradjanak cégükkel, így például a dugóban ülve, a hátsó ülésről tartsák meg prezentációjukat.

Az eredmény egy kényelmes mobil iroda, amely akár a repülőtérig araszoló forgalomban töltött időt is képes hasznos munkaidővé változtatni. Az önvezető autó nagyobb rugalmasságot kínál az üzletembereknek munkarendjük kialakításához, hiszen a napi feladataikat útban hazafelé is befejezhetik, így kevesebb munkát kell hazavinniük a családdal töltött idő rovására.

„A Regus már régóta dolgozik azon, hogy megalkossa a jövő munkamódszerét, amelynek révén az eddig kihasználatlan idő is értékes munkaidővé válhat. Az üzletemberek egy része már most is dolgozik útközben, ezt nemsokára pedig már autóban ülve is megtehetik. Egy tanácsadó vagy területi képviselő produktív munkával töltött ideje akár napi 7-8 órára is nőhet a vezető nélküli jármű használatával” – mondta Andre Sharpe, a Regus globális termék- és üzletfejlesztési igazgatója.

Frank M. Rinderknecht, a Rinspeed Inc. alapítója és elnök-vezérigazgatója hozzátette: „Az önvezető autók esetében a sofőröknek nem kell figyelniük az utat, így sokkal hasznosabban is tölthetik az idejüket.

Nem igaz már a nyolc óra munka nyolc óra pihenés
A munkavállaló fiatal felnőttek hétköznapokon átlagosan 9 és fél órát dolgoznak, 8 és fél órát alszanak, pihennek és mindemellett 6 órát szabadon, saját belátásuk szerint töltenek el egy kutatás szerint. Pedig a munkamánia nem sokáig hoz jó eredményt. Adunk néhány bevált tippet a munka és magánélet egyensúlyának fenntartásához.

Véleményvezér

Külföldön kezelik a Digitális Polgári Körök tagjainak személyes adatait

Külföldön kezelik a Digitális Polgári Körök tagjainak személyes adatait 

Nemcsak a Tisza párt kezel külföldön adatokat.
Mit okoz a fedezetlen nyugdíjemelés?

Mit okoz a fedezetlen nyugdíjemelés? 

A repülőrajt elmaradt, helyette választási pénzszórás folyik.
Trump korbácsot ragad Putyin ellen

Trump korbácsot ragad Putyin ellen 

Putyinnak most már keményebben odavágnak.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo