A multik legnagyobb partnere a Coop Hungary

Évi ötmillió forinttal tér vissza fiatalsága színterére Demján Sándor, a szövetkezeti mozgalom keretei között tanuló ifjakat támogatva.

A különböző szemléletű szövetkezetek társulásán múlott, hogy megerősödve élte túl az elmúlt évtizedet a Coop Hungary Rt., s a lényeg, hogy működni képes egy tőkeszegény országban - fejtette ki elismerő véleményét Demján Sándor, a TriGránit Rt. elnöke, mintegy indokolva döntését: tíz éven át évi 5-5 millió forinttal gazdagítja azt az alapítványt, amely a szövetkezeti szektorban tevékenykedő, tanuló fiatalokat, tanulásukat támogatja. A ma már az ingatlanfejlesztés üzletágában európai léptékű vállalkozást vezető üzletember az adományát kommentálva kijelentette, hogy pályáját a szövetkezeti mozgalomban kezdte, s ma is hasznosuló tudását ott szerezte.

Egy október 11-én tartott ünnepségen hozta nyilvánosságra Demján az adományát, miközben azzal bíztatta a szövetkezeti kereskedelem szereplőit, hogy időnek utána kiegyenlítődnek a termékárak, s akkor már a vevők érzelmi alapon is döntenek arról, hol vásároljanak. Azaz a jelennél is biztatóbb jövő előtt áll a szektor. A Coop Hungary Rt. elnök-vezérigazgatója a 400 milliárd forintot kitevő, döntően élelmiszerekre alapozott éves forgalomra és cége terjeszkedési, növekedési potenciáljára utalva mintegy visszaigazolta Demján Sándor előrejelzését. A Piac & Profit kérdésére válaszolva pedig tényként közölte, hogy a Magyarországon tevékenykedő szakmabeli multiknek a Coop hálózata jelenti a legnagyobb vevőkört. Az ugyan igaz, hogy igénye, az előnyöket jól érvényre juttató, európai minőségű szerződéseket még nem mindig sikerül kötniük, azaz tanulják ezt a "mesterséget", ugyanakkor több irányban intenzíven bővítik nemzetközi kapcsolatrendszerüket. A jövő héten társult tagjaivá válnak a Coop Itáliának, Szlovákiában közös beszerző tevékenységet folytatnak ottani szövetkezeti partnerükkel. Idehaza a növekedés "terepe" Budapest, itt igyekszik a cég üzleteket nyitni, alapozva a franchise-partnerek számának bővíthetőségére. Elindítják a Honi Coop nevű újszerű cégkapcsolatuk eredményét, azt a 400 boltot, amelyet mostanában "kebeleznek be".

Az egykor volt Áfészből kialakult Coop az elmúlt tíz évben is rendhagyóan fontos foglalkoztatáspolitikai szerepet látott el az országban, hiszen a szövetkezeti tulajdonosi rendszeren, az alkalmazottak nagy számán túl a beszállítók is munkát kapnak az 1730 településen 2900 boltból álló kereskedelmi lánctól. E megállapítás már Csizmár Gábor szakminisztertől származik, a politikus ugyancsak részt vett a 10 éves létét ünneplő Coop Hungary Rt. rendezvényén.

Véleményvezér

Hatalmas öngól, nagyot ugrott az EU támogatottsága a magyaroknál

Hatalmas öngól, nagyot ugrott az EU támogatottsága a magyaroknál 

Milliárdok folytak a kanálisba.
Fóbia vagy valóság, hogy Putyin Európa ellen készül?

Fóbia vagy valóság, hogy Putyin Európa ellen készül? 

Oroszország hatalmas hadi készleteket halmoz fel, de ki ellen?
Republikánus fellegvárat bukott el Donald Trump

Republikánus fellegvárat bukott el Donald Trump 

A republikánus mennyországnak bealkonyult.
Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala

Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala 

A kárpátaljai magyarok is inkább az Európai Unióhoz szeretnének csatlakozni, mint Putyin rémhatalmához.
Szijjártó Péter diktátor barátja nagy bajban

Szijjártó Péter diktátor barátja nagy bajban 

Amerika gyakorlatilag megtámadja Venezuelát.
Egyre kevesebb kenyeret tud venni a magyar a fizetéséből

Egyre kevesebb kenyeret tud venni a magyar a fizetéséből 

A kenyérinfláció tűpontos jelzőszáma a gazdaság működésének.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo