Drága, de megéri a Forma-1

Igaz hogy évről évre csökken a nézőszám és majdnem 10 milliárd forintot fizetünk azért, hogy megrendezhessük a magyar Formula-1 futamot, de nem kevés pozitív hatása van ránk nézve a Magyar Nagydíjnak - vélekedik a Gazdaság Tv-nek nyilatkozó szakértő.

Az illúziók vége – a racionalitás kezdete –
úgy tűnik el az ESG, hogy velünk marad?

Klasszis Fenntarthatóság 2025 konferencia

2025. november 4., Budapest

Jelentkezzen most!

Évről-évre csökken a Formula-1-es futamok nézőszáma, ezzel szemben a licenszdíj, melyet a versenyt rendező országoknak be kell fizetniük folyamatosan nő. Forintba átszámolva idén közel 10 milliárdba fog kerülni mindez, 150-160 ezer darab jegyeladásra számít a szakértő.

Magyarországnak ennek ellenére még mindig bőven megéri Formula-1-es futamot szervezni, hisz az utóbbi 5-6 évben hazánk annyira elszigetelődött, hogy országimázs szempontjából kifejezetten jót tesz nekünk a rendezvény. Egy ilyen látványos és népszerű sportesemény a turizmusra is jó hatással bír, a versenyzők Budapest-belvárosi fotóiról, melyeket a közösségi oldalakra töltenek föl, nem is beszélve.
Sok a nyerészkedő a Hungaroring körül
Tavaly kevesebb volt a szabálytalanság a Forma-1 Magyar Nagydíj idején, de a Hungaroring környéke még mindig vonzza az adózatlan jövedelemben reménykedőket. A Nemzeti Adó- és Vámhivatal a tavalyi futam alatt más hatóságokkal közösen végzett ellenőrzéseket a pályán és a környező településeken.

Véleményvezér

Gulyás Gergely ismét egy otromba butaságot mondott

Gulyás Gergely ismét egy otromba butaságot mondott 

Gulyás Gergely Miniszterelnökséget vezető miniszter sokszor hadilábon áll a valósággal.
Ingyen lehet utazni a Békemenetre

Ingyen lehet utazni a Békemenetre 

Vajon ki fizeti a Békemenetet?
Magyar fiatal halt meg az ukrajnai háborúban

Magyar fiatal halt meg az ukrajnai háborúban 

A „Nemo” hívójelű fiatal magyar önkéntes volt.
Jön az orosz hadiadó, nincs pénz a háborúra

Jön az orosz hadiadó, nincs pénz a háborúra 

Trump most Ukrajnára koncentrál majd.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo