Töretlen siker a Széchenyi Kártya

A Széchenyi Kártya átütő siker lett, a KA-VOSZ-on keresztül a termék a magyar kis- és középvállalkozások jelentős részét el tudta érni - mondta Demján Sándor, a Vállalkozók és Munkáltatók Országos Szövetsége (VOSZ) ügyvezető elnöke hétfőn az érdekképviselettel együttműködő Haller Vállalkozói Hiteliroda átadásán, Budapesten.

Miből lesz pénz a választási osztogatásra?
Mit okoz az árrésstop?
Mit kellene tenni a költségvetéssel?

Online Klasszis Klub élőben Békesi Lászlóval!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. június 11. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Demján Sándor a ferencvárosi iroda megnyitó beszédében kiemelte: Magyarország jövője és a foglalkoztatottság növelése a kis- és középvállalkozásokon keresztül valósulhat meg. A VOSZ ügyvezető elnöke hangsúlyozta: Magyarországon az európai uniós programoknak a termelő tevékenységet kell támogatniuk, az uniós fejlesztési forrásokból a magyar kis- és középvállalkozásoknak tőkejuttatást kell kapniuk.

Krisán László, a KA-VOSZ Zrt. vezérigazgatója a megnyitón elmondta, hogy a Széchenyi Kártya 2002. évi kibocsátása óta 820 milliárd forint kedvezményes hitelt juttatott el a vállalkozásokhoz. Eddig 180 ezren igényeltek Széchenyi Kártyát és 136 ezret adtak ki. A Széchenyi Kártya 86 százalékát a megyékben bocsátják ki.

A vállalkozások a Széchenyi Kártya Program kibővítése révén választhatnak a nekik leginkább megfelelő konstrukciókból. 2011 január első napjaiban a pályázati támogatásokhoz szükséges önerő egy részét is lehet majd a Széchenyi Kártya Önerő Hiteléből fedezni, és dolgoznak a Széchenyi Kártya mezőgazdaság területére történő kiterjesztésen.

Véleményvezér

Bajban van a pápai kórház

Bajban van a pápai kórház 

A pápai egészségügyi ellátás megbillent.
Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje

Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje 

Van itt pénz emberek, nem mindenkinek ugyan, de akinek jut, az nem panaszkodhat.
Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is

Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is 

Fájdalmas, hogy még Bulgária is előbb vezeti be az eurót, mint Magyarország.
Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper

Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper 

Gigászi gyümölcsárak a piacokon.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo