A médiacsoport több helyi rádió, televíziós csatorna és hírportál tulajdonosa és műsorszerkesztője, s amint azt a kritikusra fordult időjárási viszonyok közepette március közepén bebizonyította, sikeres működése az észak-dunántúli régió számára releváns információk gyors feldolgozásán és célközönségének hatékony elérésén alapul. Az Oxygen Media Group az országos közszolgálati és kereskedelmi televíziók partnere is, helyi hírek beszállítójaként külső gyártásban készít tudósításokat ezen csatornák számára.
Az Oxygen Media Group 2008-ban indult, mára egy, a régió híreit szorosan követő és feldolgozó hírügynökségre épülő négy megyére kiterjedő lefedettséget elérő csoporttá nőtte ki magát. Az Oxygen a változó hazai médiapiacon két irányban látott hosszú távú növekedési lehetőséget; a regionális lefedettség jelentős léptékű bővítéséből adódó bevétel emelkedésében, másrészt a külső megrendelők számára is felhasználható tartalmak költséghatékony, gyártásában.
A célkitűzések elérése érdekében a csoport egyrészt megerősítette médiahálózatát; kisebb helyi rádióállomások beolvasztásával egy Mosonmagyaróvártól Tatáigfogható, győri központú körzeti rádió tulajdonosává vált – az O2hir.hu hírportál, O2 TV, O3.hu, Lajta rádió, Győr+, Ozone FM rádiók révén -, s a célcsoport számára releváns hírtartalmat szolgáltat. A médiacsoport biztosítani képes a 168 órás heti ügyeletet, a 15 percen belüli stábkiállást, illetve a forgatott anyagok gyors célba juttatását akár saját felületre, akár a külső megrendelők számára.
A tervezett terjeszkedés és fejlesztések finanszírozásának érdekében kerül sor a Széchényi Tőkebefektetési Alap forrásának bevonására, több részletben összesen 110 millió forint értékben, amellyel az Alap kisebbségi részesedést szerez az Oxygen Media Groupban. Emellett a társaság 41 millió forintot forgat vissza eredményeiből a tervek megvalósításra.
Az Oxygen az új források révén bővítheti szerkesztői, riporteri és technikusi csapatát, illetve a saját műsorgyártáshoz, közvetítéshez szükséges eszközállományát. A fejlesztésekkel a cégcsoport a dunántúli régió meghatározó szereplőjévé tud válni, a médiaszektor egyik jelentős foglalkoztatója lehet, közvetlen és közvetett munkatársainak létszámát mintegy 25-30 főre kívánja bővíteni az elkövetkező 2-3 éven belül.