A lehetőség február közepe óta érhető el, azóta közel 6 ezer ügyfél nyitott mobilon keresztül számlát, vagyis napi átlagban 78 számlát hoztak létre, továbbá több mint 2200 bankkártyát digitalizáltak. A jelenleg közel 600 ezer digitálisan aktív ügyféllel rendelkező K&H újabb banki és nem banki szolgáltatásokat tesz elérhetővé.
Örültem, hogy nem kell rengeteg papírt aláírni, elég volt a számkódot megadni egyes lépések jóváhagyásánál – így kommentálta a bank új ügyfele azt, hogy a vállalat bevezette az online számlanyitást. Ez persze csak egy vélemény a sok közül, de sokan pozitívumként emelték ki a papírmentességet és a kényelmes és gyors számlanyitási folyamatot – közölte a pénzintézet.
A vártnál jobb rajt
Az online számlanyitást februárban tette elérhetővé a K&H, azóta közel 6 ezren éltek a lehetőséggel. Az online számlanyitást követően a rendszer azonnal létrehozza a digitalizált bankkártyát, amelyek azonnal használhatóak POS-terminálokon okostelefonos fizetésre. Az online számlanyitók több, mint 2200 bankkártyát digitalizáltak az elmúlt három hónap során.
Már több százezren vannak, még többen lehetnek
A K&H összeállításából kiderül az is, hogy közel 600 ezer ügyfele mondható digitálisan aktívnak, azaz ennyien használják rendszeresen az elektronikus csatornákat.