Kásáskártya

Az olimpikon vízilabdázó fényképével díszített hitelkártya specialitása, hogy a használatával lebonyolított tranzakciók után 5 forintot kap az OTP-től a BOM.

Változó hazai szabályozás: mit vár el az Ön cégétől a hatóság?
Sokakat érint - jöjjön el!

Klasszis Talks & Wine - Fenntarthatóság 2025 ősz

2025. szeptember 17.

Részletek itt >

A négymillió hazai családból 2,2 milliónak nincs otthon se PC-je, se internetje, ehhez képest ezen a szűk piacon  - büszkélkedik a hitelintézet - az OTP-nek 10 százalékos az internetbankolási részesedése. Lantos Csaba vezérigazgató-helyettes e bejelentésén túl is PR-eseket megszégyenítő alapossággal vállalkozott mindenre kiterjedő termékismertetésre vállalkozott az OTP Bank október 5-i sajtótájékoztatóján, de kérdéseket megelőzve önként vállalta a kommentárt: érthetetlen számukra a Gazdasági Versenyhivataltól kapott "nyelvészeti" büntetés, a 100 millió forintos elmarasztalás. Történt volt, hogy a pénzintézetet pár napja hibáztatták egy 2003-as hirdetés szövegének megfogalmazása miatt, miszerint megtévesztették az embereket az "akár 45 napig kamatmentesen használatot" közlő információval.  Lantos Csaba utalt rá, a kamatadó kivédésére felhívó, tényleg dezinformáló hirdetések tömege kerülte el a hivatal figyelmét, de az a három évvel ezelőtti "akár" szó miatt 2006-ban gond nélkül büntetnek.  Amúgy egyetlen ügyfél sem szenvedett kárt a hazai és nemzetközi gyakorlatban általánosan alkalmazott pénzügyi OTP-s szolgáltatás miatt.

A hitelintézet az október 5-i "termékbemutatót" a rekordok jegyében is tartotta, miszerint tavaly novemberben érte el az 500 ezredik mobil banki, idén februárban az egy milliomodik OTP-direktes, idén augusztusban a félmilliomodik internetbanki ügyfelet. Lantos vezérigazgató-helyettes a hiteltermékek - különös tekintettel a svájci frankra alapozott újszerű konstrukciók - elmúlt hónapjait is felvázolta, ám az elektronikus szolgáltatások terén elért piacnyerésre külön hangsúlyt helyezve adott értékelést. Egyik fegyvertényük az volt, hogy felvásárolták az Euronet 300 ATM-jét, így közel kétezer berendezéssel abszolút nagyhatalomnak számítanak. Az interenetes jellegű szolgáltatásokból mind többet mobil telefonos szolgáltatásként is lehetővé tesz a hitelintézet, az aktív mobil bank aktív és passzív pénzügyi tranzakciókat teljesít, mégpedig nagy biztonságot garantálva az ügyfeleknek.  A közeljövő terméke lesz Magyarországon is a chasback, mely a bankkártyás vásárláskor készpénzhez jutást is jelent az ügyfélnek. Ugyancsak 2007-re ígéri az OTP Bank, hogy ATM-en keresztül lehet majd számlabefizetést teljesíteni ma még nevén nem nevezett közüzemi cég javára.

Lantos Csaba Nyúl Sándor, a TriGránit operatív vezérigazgatójának, a Budapesti Olimpiai Mozgalom alelnökének a társaságában mutatta be a hitelintézet új hitelkártyáját, mely az OTP-BOM nevet viseli. A hitelkártyák valamennyi lényeges szolgáltatásával "felruházott" új termék annyiban mégis eredeti, hogy a vele lebonyolított tranzakciók után 5-5 forintot átutal a bank a saját büdzséjéből az olimpiarendezés mozgalmának a számlájára. A Kásás Tamás olimpiai bajnok vízilabdázó képével díszített bankkártya, ugyanúgy, mint a 2003-as, büntetést is maga után vonó "rokona", 45 napig kamatmentesen használható vásárlások esetén.

Véleményvezér

Megdöbbent a világ, hogy ki Charlie Kirk gyilkosa

Megdöbbent a világ, hogy ki Charlie Kirk gyilkosa 

Érdemes újragondolni előítéleteinket.
Nem volt profi Charlie Kirk gyilkosa

Nem volt profi Charlie Kirk gyilkosa 

Félárbócon Amerika zászlaja.
Már az első tíz között a budapesti lakhatási költségek

Már az első tíz között a budapesti lakhatási költségek 

Több mint 11 év munka kell egy átlagos budapesti lakáshoz.
Kormányváltó a hangulat Magyarországon

Kormányváltó a hangulat Magyarországon 

Rosszul áll a Fidesz szénája.
A világ legnagyobb gyarmattartója jelenleg Oroszország

A világ legnagyobb gyarmattartója jelenleg Oroszország 

Egykor önálló népek éltek a mai Oroszország nagy részén.
Hátul kullog Magyarország a diplomások számában

Hátul kullog Magyarország a diplomások számában 

A populizmus melegágya az iskolázatlanság.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo