Az ügyfelek számát összességében az Allianz, a Wabard és a Genertel tudta növelni, az összes többi piaci szereplő részesedése csökken vagy stagnál a novemberi kampány eredményeként - olvasható a portál MTI-hez eljuttatott gyorsjelentésében. A kötelező biztosítások felmondására adott egy hónapos határidő hétfőn jár le, így a közlés szerint a felmondások összesített adatai gyakorlatilag véglegesnek tekinthetők.
Az új szerződések 31 százalékát az Allianz kötötte, míg a most debütált Wabardot a kötelezőt váltók 15 százaléka választotta. A felmondott szerződések számában is az Allianz áll az élen, ám mivel a biztosítótársaság csaknem kétszer annyit nyert, mint vesztett, összességében is a novemberi kampány egyik legnagyobb nyertese. A felmondott és megkötött szerződéseket együttesen mérlegelve ugyanakkor a legnagyobb ügyfélszám-növekedést a Wabard könyvelheti el.
A legnagyobb vesztes a K and H Biztosító, mely az összes felmondott szerződés tíz, az újonnan kötötteknek viszont csupán két százalékát tudhatja a magáénak, de a nagy vesztesek kötött van a TIR is, mely új ügyfelet gyakorlatilag nem tudott szerezni. Ha csak a megkötött új szerződések számát néznénk, a harmadik legsikeresebb a kampányban a Közlekedési Biztosító Egyesület (KÖBE) lenne, ám ha a felmondott szerződéseit is számba vesszük, látható, hogy a biztosítási egyesület csak megtartani tudta piaci részesedését, míg a kevesebb új ügyfelet szerző Genertel még növelte is, mivel jóval kevesebb szerződést vesztett.