Allianz, Wabard, Genertel a nyerő

Három biztosító nyert a kötelező gépjármű felelősségbiztosítási kampányon a piacvezető portál vasárnapi összesítése szerint. A netrisk.hu-n novemberben megkötött biztosítások száma elérte a 160 ezret.

Kíváncsi rá, hogyan befolyásolják a világpolitikai viharok az Ön pénztárcáját?
Csatlakozzon azokhoz, akik nemcsak figyelik,
hanem értik is, mi történik a világban - és a tőkepiacokon!

Klasszis Befektetői Klub

2025. május 27. 17:00, Budapest

Részletek és jelentkezés

Az ügyfelek számát összességében az Allianz, a Wabard és a Genertel tudta növelni, az összes többi piaci szereplő részesedése csökken vagy stagnál a novemberi kampány eredményeként - olvasható a portál MTI-hez eljuttatott gyorsjelentésében. A kötelező biztosítások felmondására adott egy hónapos határidő hétfőn jár le, így a közlés szerint a felmondások összesített adatai gyakorlatilag véglegesnek tekinthetők.

Az új szerződések 31 százalékát az Allianz kötötte, míg a most debütált Wabardot a kötelezőt váltók 15 százaléka választotta. A felmondott szerződések számában is az Allianz áll az élen, ám mivel a biztosítótársaság csaknem kétszer annyit nyert, mint vesztett, összességében is a novemberi kampány egyik legnagyobb nyertese. A felmondott és megkötött szerződéseket együttesen mérlegelve ugyanakkor a legnagyobb ügyfélszám-növekedést a Wabard könyvelheti el.

A legnagyobb vesztes a K and H Biztosító, mely az összes felmondott szerződés tíz, az újonnan kötötteknek viszont csupán két százalékát tudhatja a magáénak, de a nagy vesztesek kötött van a TIR is, mely új ügyfelet gyakorlatilag nem tudott szerezni. Ha csak a megkötött új szerződések számát néznénk, a harmadik legsikeresebb a kampányban a Közlekedési Biztosító Egyesület (KÖBE) lenne, ám ha a felmondott szerződéseit is számba vesszük, látható, hogy a biztosítási egyesület csak megtartani tudta piaci részesedését, míg a kevesebb új ügyfelet szerző Genertel még növelte is, mivel jóval kevesebb szerződést vesztett.

Véleményvezér

Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét”

Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét” 

A Fidesz eddigi állításával ellentétben nem békepárti.
A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért

A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért 

Az európai átlagár felett kapják az áramot a magyar vállalkozók.
A közeli fővárosokban sorra építik a metróvonalakat

A közeli fővárosokban sorra építik a metróvonalakat 

Budapesten is elkelne még néhány metró.
A lengyeleknek sikerült a repülőrajt

A lengyeleknek sikerült a repülőrajt 

A nyomában sem vagyunk a lengyeleknek.
Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből

Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből 

Amikor kitiltanak a munkahelyedről, kicsit vicces.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo