Eltűnhetnek az autóreklámok

A dohányreklámokhoz hasonlóan szigorúan szabályozni akarja az Európai Bizottság az autóreklámokat is. A szabályozásról részletek nem ismeretesek.

Honnan kerít pénzt a kormány a 14. havi nyugdíjra?
Mit okoznak a kedvezményes hitelek?
Lesz ítélet az MNB-botrányban a választásokig?

Online Klasszis Klub élőben Simor Andrással!

Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi jegybankelnököt!

2025. november 12. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A dohányreklámokhoz hasonlóan szigorúan szabályozni akarja az Európai Bizottság az autóreklámokat is. Az osztrák WirtschaftsWoche beszámolója szerint Sztavrosz Dimasz környezetvédelmi biztos még az idei év vége előtt előterjeszti az új szabályokra vonatkozó javaslatát. A tervezett szabályozásról részletek nem ismeretesek. Tavaly az Európai Parlamentben már szó volt arról, hogy az autóreklámokra szánt felületnek 20 százalékát az adott modell üzemanyag felhasználásának, illetve CO2 kibocsátásának bemutatására kellene fenntartani.

A javaslat nagy felháborodást váltott ki Németországban az autógyártók, illetve a média képviselőinek körében, egyfajta cenzúrázásnak minősítve a brüsszeli terveket. A német lapkiadók szövetségének adatai szerint a lapok évente 900 millió euró bevételre tesznek szert az autóreklámokból, ez az összes reklámbevétel 10 százaléka.

Véleményvezér

A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában

A magyar vállalkozók által fizetett áramár a negyedik helyen Európában 

A magyar vállalkozók horroráron kapják az áramot.
Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések

Az orosz felszabadító erők nyomában teljes pusztulás, kihalt települések 

Halott vidék a felszabadító orosz seregek mögött.
Putyin összes terve romokban

Putyin összes terve romokban 

Putyin nem így tervezte.
Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat

Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat 

Folyik a politikai iszapbirkózás.
Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás

Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás 

A magyarok szerint mi kamuzunk a legtöbbet Európában.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo