Eltűnhetnek az autóreklámok

A dohányreklámokhoz hasonlóan szigorúan szabályozni akarja az Európai Bizottság az autóreklámokat is. A szabályozásról részletek nem ismeretesek.

Kíváncsi rá, hogyan befolyásolják a világpolitikai viharok az Ön pénztárcáját?
Csatlakozzon azokhoz, akik nemcsak figyelik,
hanem értik is, mi történik a világban - és a tőkepiacokon!

Klasszis Befektetői Klub

2025. május 27. 17:00, Budapest

Részletek és jelentkezés

A dohányreklámokhoz hasonlóan szigorúan szabályozni akarja az Európai Bizottság az autóreklámokat is. Az osztrák WirtschaftsWoche beszámolója szerint Sztavrosz Dimasz környezetvédelmi biztos még az idei év vége előtt előterjeszti az új szabályokra vonatkozó javaslatát. A tervezett szabályozásról részletek nem ismeretesek. Tavaly az Európai Parlamentben már szó volt arról, hogy az autóreklámokra szánt felületnek 20 százalékát az adott modell üzemanyag felhasználásának, illetve CO2 kibocsátásának bemutatására kellene fenntartani.

A javaslat nagy felháborodást váltott ki Németországban az autógyártók, illetve a média képviselőinek körében, egyfajta cenzúrázásnak minősítve a brüsszeli terveket. A német lapkiadók szövetségének adatai szerint a lapok évente 900 millió euró bevételre tesznek szert az autóreklámokból, ez az összes reklámbevétel 10 százaléka.

Véleményvezér

Három és félszeres gázárral riogat a fideszes intézmény

Három és félszeres gázárral riogat a fideszes intézmény 

A Fidesz állandóan riogat, migránsokkal, háborúval, Sorossal, most meg a gázárral.
Főhet szegény Orbán Viktor feje

Főhet szegény Orbán Viktor feje 

Ez ám a meglepetés, mégiscsak Putyin a háborúpárti.
Hadházy Ákos szerint eltűnt 16 milliárd forint

Hadházy Ákos szerint eltűnt 16 milliárd forint 

Újabb botrány, lesz-e felelős?
Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét”

Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét” 

A Fidesz eddigi állításával ellentétben nem békepárti.
A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért

A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért 

Az európai átlagár felett kapják az áramot a magyar vállalkozók.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo