Vavrek Balázs: magasabb színvonalra kell húzni a digitális marketing szakmát

Bemutatjuk a Piac & Profit Online Akadémia kurzusvezetőit!

Összeomlik a magyar egészségügy?
Mennyi pénz hiányzik a rendszerből?
Mitől lesznek rövidebb várólisták?
Csak a magánegészségügyre számíthatunk?
Online Klasszis Klub élőben Rékassy Balázzsal

Vegyen részt és kérdezzen Ön is a szakértőtől!

2024. szeptember 18. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Új szolgáltatással jelentkezik a Piac & Profit a hazai kkv-döntéshozók üzleti tudásának gyarapítása érdekében. Piac & Profit Online Akadémiát indítottunk a Piac & Profit Konferenciák legsikeresebb, legjobb előadói kurzusvezetői közreműködésével.  Az online képzések egyre népszerűbbek, sokak számára elérhetőbbek. A konferenciákon felhalmozott tudásokat ajánljuk a kkv-döntéshozóknak és az adott szakma jövőjét előre megismerni akaróknak.

Ezúttal Vavrek Balázzsal, a Piac & Profit Online Akadémia kurzusvezetőjével a „A sikeres hírlevél kulcsa” és az „Értékesítési hírlevél felépítése a nulláról” című kurzusairól beszélgettünk.

Vavrek Balázs

Mi motivált arra, hogy a szakterületeden felhalmozott tudásodat megoszd másokkal?

Prózaian egyszerű: szeretnénk mind a szakmát, mind a megrendelői oldalt globálisan is az egyik legmagasabb színvonalra húzni – reálisan nem holnapra, hanem idővel. Szakemberként nemcsak az ügyfeleink, hanem a hazai szakma egészének fejlődése iránt felelősséget érzünk. Ezért fogadunk el minden olyan tréningfelkérést vagy konferenciameghívást, amelyek a tudásmegosztást célozzák, gyakorlatias fókuszúak és megvalósításra ösztönöznek (tehát nem az a cél, hogy a konferenciaügyvezetők látszattevékenységgel oldják a stresszt, hanem tényleg tanulni akarnak).

A sikeres hírlevél kulcsa
Ez az ingyenes minikurzus akkor lesz segítségedre, ha éppen új, vagy jelenleg nem elég hatékonyan működő hírlevél küldési stratégiádon dolgozol, és szeretnéd megtanulni a jól konvertáló hírlevél írás egyik legfontosabb kezdeti lépést: a piackutatást.
Mi az, amit a leginkább szeretnél átadni a kis- és középvállalatok döntéshozóinak, szakembereiknek, mert úgy látod, hogy ezen a területen hiányos a felkészültségük?

Az e-mail-marketing még mindig az egyik leghatékonyabb, legnagyobb megtérülést hozó marketingeszköz. Ez azért fontos, mert még mindig ott tart a „szakmai” diskurzus, hogy hiszünk-e a hírlevelezésben („szerintem ez az én piacomon nem működik”, „az emberek nem olvasnak e-maileket”), amikor ez nem hitbéli, hanem empirikusan bizonyítható, esettanulmányokkal és kutatásokkal alátámasztható ténykérdés. Az e-mail-marketinget bármely csatornával behelyettesíthetjük: a marketingben ma már szinte semmi nem hitkérdés, szinte minden lemérhető. Alapvetőnek tartom, hogy ne hiedelmekre, hanem tényekre alapozd a stratégiai döntéseidet és használd az e-mail-marketinget, mert működik. A kurzuson pedig megtanítom, hogyan csináld profin.

Miért a Piac & Profit Online Akadémiáját tartod megfelelőnek erre a célra?

Az előadók kizárólag az előadásukra fókuszálhattak, ami fontos. Rendszeresen szervezünk tréningeket, meetupokat és konferenciákat, így átlátom, hogy a munka egy része technikai, adminisztratív vagy szervezésbeli, koncertes hasonlattal élve színpadépítés. A nézők vagy hallgatók viszont nem a színpadra kíváncsiak, hanem arra, aki föllép. A Piac & Profit Online Akadémiája előadói szempontból kényelmes volt: gördülékenyen ment a felvétel, a vágást megcsinálta a csapat, a technikai háttér adott, így nekem és a többi előadónak több időnk és energiánk jutott az előadások kicsiszolására.

Aki tud tréningeket és továbbképzéseket tartani (mert ez a cég főprofilja vagy egy erős üzletág), az természetesen továbbra is tartson – a cégek pedig járjanak el ezekre, mert aki nem tanul folyamatosan, az pillanatokon belül lemarad (főleg a marketingben). Ám úgy látom, hogy ez a platform teret tud adni olyan szakembereknek is, akiktől érdemes tanulni, de maguk nem szerveztek saját képzéseket (mert nem ez a profiljuk vagy egyszerűen nincs meg a hátterük hozzá).

Kiknek szánod a kurzusodat?

Azoknak a megvalósítói szemléletű kis és középvállalati cégvezetőknek és marketingeseknek, akik nem melegedni vagy „egy tuti tippekért” járnak képzésekre, hanem mert valóban fejlődni szeretnének. A siker ebben a szakmában nincs megígérve, de a tanulás és önfejlesztés segítségével, alázattal és kitartó munkával, a csillagokat is le lehet marketingezni az égről.  Tudod, mi választ el a negyedéves céljaidtól, a kívánt nyaralástól vagy épp a 148 lóerős motorról, amiről minden normális családtagod a féltés miatt megpróbál lebeszélni? Sokszor csak egy jól megírt hírlevél.

Bemutatjuk a Piac & Profit Online Akadémia kurzusvezetőit!
Új szolgáltatással jelentkezik a Piac & Profit a hazai kkv-döntéshozók üzleti tudásának gyarapítása érdekében. Piac & Profit Online Akadémiát indítottunk a Piac & Profit Konferenciák legsikeresebb, legjobb előadói kurzusvezetői közreműködésével. Az online képzések egyre népszerűbbek, sokak számára elérhetőbbek. A konferenciákon felhalmozott tudásokat ajánljuk a kkv-döntéshozóknak és az adott szakma jövőjét előre megismerni akaróknak.

Véleményvezér

Rekordot döntött a külföldieknek kiadott magyarországi tartózkodási engedélyek száma

Rekordot döntött a külföldieknek kiadott magyarországi tartózkodási engedélyek száma 

Több tízezer ázsiai érkezett Magyarországra egyetlen év alatt.
Elképesztően nagy minimálbér-emelést terveznek

Elképesztően nagy minimálbér-emelést terveznek 

Jön az ezer euró feletti minimálbér.
Újabb fordulóponthoz érkezett az ukrajnai háború

Újabb fordulóponthoz érkezett az ukrajnai háború 

Egyre durvul a háború.
Épül-szépül az Orbán-család szuper luxus kastélya

Épül-szépül az Orbán-család szuper luxus kastélya 

Szép vagy, gyönyörű vagy, Magyarország.
Fejenként 600 millió forintról maradtak le a magyar kutatók

Fejenként 600 millió forintról maradtak le a magyar kutatók 

A tudáspiacon a nulla eredmény rendszerszintű hibát jelez.
Sokba kerül nekünk szegény adófizetőknek a kormánypárti urak kissé zavaros szerelmi élete

Sokba kerül nekünk szegény adófizetőknek a kormánypárti urak kissé zavaros szerelmi élete 

Kinek a pap, kinek a papné, valakinek meg mindkettő.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo