Vajon tényleg sokba kerül a marketing?

Számtalan olyan esetről hallottunk már, amikor egy vállalat döntéshozói legyintettek a marketing kérdéskörére, és leghátra sorolták a teendők listáján. Gyakran nem akarunk költeni erre a területre, csak tétlenül várjuk, hogy majd magától megtörténik minden.

Marketing nélkül nem megy

Olykor még napjainkban is misztikum lengi körbe a marketing témáját, pedig egyre nagyobb hangsúlyt kap a cégek életében. A fiatalabb generáció szinte már ezzel született, míg az idősebb munkatársak csupán ismerkednek az eszközökben rejlő potenciállal. A Kluge Marketing marketing és tervezés szolgáltatása segíthet eligazodni ebben a néha buktatókkal teli útvesztőben. 

A szakképzett kollégák bevezetnek a marketingkampányok összes rejtelmébe, hogy a kellő tudással felvértezve kezdhessünk neki ennek a remek kalandnak. Érdemes belevágni a folyamatba, mert ez támogathat abban, hogy a piacon kiemelkedhessünk versenytársaink közül, valamint erősíthessük a márkánk megjelenését, és növelhessük a potenciális ügyfeleink számát.

Bármilyen szolgáltatással vagy termékkel kívánunk érvényesülni, még a legjobb ajánlat sem ér semmit, ha senki nem tud rólunk és az általunk hirdetett értékekről, lehetőségekről. A jó szakemberek végig fogják a kezünket, és felkészítenek minket egészen a stratégiaalkotás legelső lépéseitől a kreatív koncepciók összeállításáig, és a kampányok megfelelő ütemű végrehajtásáig. A siker garantáltan nem marad el!

Közelítsd meg más szemszögből

Amikor a marketing vagy éppen annak hiánya kerül szóba, jó páran a projekt anyagi vetületével takaróznak. Mikor felmerül a kérdés, hogy miért nem foglalkoznak ezzel a területtel, akkor legtöbbször a “túl költséges„ vagy a “rengeteg pénzt kell beleölni” válaszok bukkannak fel.

Érdemes fordítani a kockán, és másképp szemlélni a helyzetet. Való igaz, hogy meg kell mozgatni a pénzügyi erőforrásainkat a marketingtervek hiteles és működőképes létrehozásához, és többféle eszköz és rendszer összehangolt munkája szükséges az előrelépéshez. Azonban célszerű olyan befektetésként tekinteni erre a stratégiai húzásra, amely akár rövid időn belül is bőven megtérülhet.

Gondolj ilyenkor az új vásárlókra, a növekvő konverziókra, kosárértékre és az egyértelműen magasabb bevételre! Mindez képes fedezni és visszahozni azokat a kiadásokat, amelyekkel a marketing felépítésekor szembesülsz.

Mit nyerhetsz ezzel?

Az anyagi eredményeken túl számos pozitív hatásról számolhatunk még be a hatékony marketing és tervezés kapcsán. Olyan márkát hozhatsz létre, amely a fogyasztók számára vonzó, megjegyezhető és könnyen megkülönböztethető.

Emellett javadra válik a termék vagy szolgáltatás népszerűsítésében, hiszen effektíven juttathatod el az üzenetedet a célközönségedhez. Továbbá versenyképesség terén is előnyt kovácsolhatsz, illetve kitágíthatod a kapcsolati hálódat is. Egy tapasztalt marketingügynökség azon lesz, hogy a céged minél hamarabb kiteljesedhessen!

Véleményvezér

Mészáros Lőrinc és neje hatalmas luxusba fojtotta a magyar fanyalgók miatt érzett bánatát

Mészáros Lőrinc és neje hatalmas luxusba fojtotta a magyar fanyalgók miatt érzett bánatát 

Hadházy Ákos független országgyűlési képviselő ismét utolérte a Mészáros házaspárt.
Újabb eseményt szervez Karácsony Gergely

Újabb eseményt szervez Karácsony Gergely 

Nem nyugszik a főpolgármester.
Nincs neurológiai betegsége Orbán Viktornak

Nincs neurológiai betegsége Orbán Viktornak 

Nyelvi botlás lehetett csak.
Lázár János hatalmas öngólja, a betiltott vonatinfó helyére egyre újabb verziók születnek

Lázár János hatalmas öngólja, a betiltott vonatinfó helyére egyre újabb verziók születnek 

A betiltás a digitális világban immár mulatság tárgya.
Semmi nem fog Magyar Péteren

Semmi nem fog Magyar Péteren 

Ezúttal komoly kihívóra lelt Orbán Viktor.
Ha valaki féláron szeretne friss gyümölcsöt csak Bécsbe kell kiugrania

Ha valaki féláron szeretne friss gyümölcsöt csak Bécsbe kell kiugrania 

Hol van már Magyarország egykori olcsósága.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo