Vajon tényleg sokba kerül a marketing?

Számtalan olyan esetről hallottunk már, amikor egy vállalat döntéshozói legyintettek a marketing kérdéskörére, és leghátra sorolták a teendők listáján. Gyakran nem akarunk költeni erre a területre, csak tétlenül várjuk, hogy majd magától megtörténik minden.

Megváltó vagy „csak” leváltó lehet Magyar Péter? Kihúzza az Orbán-kormány 2026-ig?
Meddig marad szankciós listán Rogán Antal? Mi lesz a régi ellenzékkel?
Online Klasszis Klub élőben Kéri Lászlóval!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is a politológustól!

2025. január 23. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Marketing nélkül nem megy

Olykor még napjainkban is misztikum lengi körbe a marketing témáját, pedig egyre nagyobb hangsúlyt kap a cégek életében. A fiatalabb generáció szinte már ezzel született, míg az idősebb munkatársak csupán ismerkednek az eszközökben rejlő potenciállal. A Kluge Marketing marketing és tervezés szolgáltatása segíthet eligazodni ebben a néha buktatókkal teli útvesztőben. 

A szakképzett kollégák bevezetnek a marketingkampányok összes rejtelmébe, hogy a kellő tudással felvértezve kezdhessünk neki ennek a remek kalandnak. Érdemes belevágni a folyamatba, mert ez támogathat abban, hogy a piacon kiemelkedhessünk versenytársaink közül, valamint erősíthessük a márkánk megjelenését, és növelhessük a potenciális ügyfeleink számát.

Bármilyen szolgáltatással vagy termékkel kívánunk érvényesülni, még a legjobb ajánlat sem ér semmit, ha senki nem tud rólunk és az általunk hirdetett értékekről, lehetőségekről. A jó szakemberek végig fogják a kezünket, és felkészítenek minket egészen a stratégiaalkotás legelső lépéseitől a kreatív koncepciók összeállításáig, és a kampányok megfelelő ütemű végrehajtásáig. A siker garantáltan nem marad el!

Közelítsd meg más szemszögből

Amikor a marketing vagy éppen annak hiánya kerül szóba, jó páran a projekt anyagi vetületével takaróznak. Mikor felmerül a kérdés, hogy miért nem foglalkoznak ezzel a területtel, akkor legtöbbször a “túl költséges„ vagy a “rengeteg pénzt kell beleölni” válaszok bukkannak fel.

Érdemes fordítani a kockán, és másképp szemlélni a helyzetet. Való igaz, hogy meg kell mozgatni a pénzügyi erőforrásainkat a marketingtervek hiteles és működőképes létrehozásához, és többféle eszköz és rendszer összehangolt munkája szükséges az előrelépéshez. Azonban célszerű olyan befektetésként tekinteni erre a stratégiai húzásra, amely akár rövid időn belül is bőven megtérülhet.

Gondolj ilyenkor az új vásárlókra, a növekvő konverziókra, kosárértékre és az egyértelműen magasabb bevételre! Mindez képes fedezni és visszahozni azokat a kiadásokat, amelyekkel a marketing felépítésekor szembesülsz.

Mit nyerhetsz ezzel?

Az anyagi eredményeken túl számos pozitív hatásról számolhatunk még be a hatékony marketing és tervezés kapcsán. Olyan márkát hozhatsz létre, amely a fogyasztók számára vonzó, megjegyezhető és könnyen megkülönböztethető.

Emellett javadra válik a termék vagy szolgáltatás népszerűsítésében, hiszen effektíven juttathatod el az üzenetedet a célközönségedhez. Továbbá versenyképesség terén is előnyt kovácsolhatsz, illetve kitágíthatod a kapcsolati hálódat is. Egy tapasztalt marketingügynökség azon lesz, hogy a céged minél hamarabb kiteljesedhessen!

Véleményvezér

Magyar Péter ezúttal nagyon bele szállt Gulyás Gergelybe

Magyar Péter ezúttal nagyon bele szállt Gulyás Gergelybe 

Kölcsönösen árulással vádolják egymást.
A szankciók hatására beállt a Gazprom a földbe

A szankciók hatására beállt a Gazprom a földbe 

Vége a Gazprom nagyhatalmi státuszának.
Bréking, Orbán Viktor a dzsungelbe tart

Bréking, Orbán Viktor a dzsungelbe tart 

Reméljük Orbán Viktor testőrei remek dzsungelharcosok.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo