Üzleti kapcsolatokat keresnek Budapesten

Mérföldkőnek számít a magyar-kínai kapcsolatokban az a kiállítás és üzleti fórum, amelyet május 23-25. között rendeznek meg Budapesten, az ide érkező mintegy 200 kínai cég nemcsak bemutatja termékeit, hanem üzleti kapcsolatokat is keres - mondta Rudolf Riedl, az AsiaCenter ügyvezető igazgatója.

Miből lesz pénz a választási osztogatásra?
Mit okoz az árrésstop?
Mit kellene tenni a költségvetéssel?

Online Klasszis Klub élőben Békesi Lászlóval!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. június 11. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

 


Kép:PP archív

Az egy évtizedes szakmai múltra visszatekintő CBTC kiterjedt szakértői csoporttal, sanghaji és pekingi irodával az egyik vezető magyarországi befektetési és kereskedelmi projekt, amelyre Kínában is számítanak. (A kínai-magyar gazdasági kapcsolatok fejlesztésének praktikus irányairól és lehetőségeiről beszéltek szakemberek a Piac&Profit konferenciáján, melyről itt olvashat bővebben.)

A május 23-25. között látogatható üzleti rendezvényre Kína 8 tartományából, 12 ipari szektorból, mintegy 200 cég képviselői érkeznek Budapestre, amely jelentős mérföldkőnek számít a magyar-kínai üzleti kapcsolatokban. Jelentős kínai állami szervek álltak támogatóként a kiállítás mögé, a májusi rendezvény a Kínai Kereskedelmi Minisztérium egyik hivatalos szervezetével közösen kerül megrendezésre. Az esemény presztízsét és Magyarország imázsát is erősíti, hogy a kiállítással egy időben Kína egyik vezető tartományának, Zhejiang-nak (Csöcsiang) állandó kiállítási területe megháromszorozódik egy új megállapodás szerint. Zhejiang tartomány vezető szerepet tölt be a kínai gazdaságdiplomáciában és az elért sikereken felbuzdulva további 7 kínai tartományból és tartományi szintű városból érkeznek majd cégek további kereskedelmi és befektetési lehetőségeket keresve.

A 3. Kínai Márkák Kiállításon minden eddiginél nagyobb területen, több mint 6000 négyzetméteren várják az érdeklődőket. A fontosabb kiállítók között elektronikai, megújuló energiával, gépiparral, autóalkatrészekkel foglalkozó vállalatok mellett az építőiparhoz kapcsolódóan szerszám és barkácsáruval, lakberendezéssel és lakásfelszerelési cikkekkel foglalkozó vállalkozások mutatkoznak be, illetve a divat és textilipar képviselői is Budapestre látogatnak.  

A CBTC projekt koncepció alkalmazkodik az európai és a kínai üzleti világ közös igényeihez. A Kína felé nyitó magyar és kelet-közép-európai vállalatok Budapesten is megkaphatják azokat az üzleti információkat, amelyeket korábban kínai üzleti utak alkalmával tudtak beszerezni. Kelet-Közép-Európában egyedülálló módon magas színvonalú üzleti környezettel, bemutatótermekkel, irodákkal és raktárkapacitással várják az üzleti partnereket.

Az év 365 napján állandó jelenlétet biztosítanak a kínai cégek számára, akik így jobban megismerik a magyar és az európai piacokat, fogyasztói igényeket. Számtalan magyar cég kap így lehetőséget arra, hogy kínai cégekkel együttműködve szélesebb üzleti lehetőségekhez jusson. A CBTC munkatársai abban is segítenek, hogy felkutatassák és összekössék a potenciális üzleti partnereket.

Véleményvezér

Bajban van a pápai kórház

Bajban van a pápai kórház 

A pápai egészségügyi ellátás megbillent.
Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje

Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje 

Van itt pénz emberek, nem mindenkinek ugyan, de akinek jut, az nem panaszkodhat.
Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is

Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is 

Fájdalmas, hogy még Bulgária is előbb vezeti be az eurót, mint Magyarország.
Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper

Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper 

Gigászi gyümölcsárak a piacokon.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo