Üzleti kapcsolatokat keresnek Budapesten

Mérföldkőnek számít a magyar-kínai kapcsolatokban az a kiállítás és üzleti fórum, amelyet május 23-25. között rendeznek meg Budapesten, az ide érkező mintegy 200 kínai cég nemcsak bemutatja termékeit, hanem üzleti kapcsolatokat is keres - mondta Rudolf Riedl, az AsiaCenter ügyvezető igazgatója.

Elmossa az árrésstopot a recesszió?
Mekkora sebeket ejt rajtunk Donald Trump vámháborúja?

Online Klasszis Klub élőben Jaksity Györggyel!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a neves közgazdászt!

2025. április 22. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

 


Kép:PP archív

Az egy évtizedes szakmai múltra visszatekintő CBTC kiterjedt szakértői csoporttal, sanghaji és pekingi irodával az egyik vezető magyarországi befektetési és kereskedelmi projekt, amelyre Kínában is számítanak. (A kínai-magyar gazdasági kapcsolatok fejlesztésének praktikus irányairól és lehetőségeiről beszéltek szakemberek a Piac&Profit konferenciáján, melyről itt olvashat bővebben.)

A május 23-25. között látogatható üzleti rendezvényre Kína 8 tartományából, 12 ipari szektorból, mintegy 200 cég képviselői érkeznek Budapestre, amely jelentős mérföldkőnek számít a magyar-kínai üzleti kapcsolatokban. Jelentős kínai állami szervek álltak támogatóként a kiállítás mögé, a májusi rendezvény a Kínai Kereskedelmi Minisztérium egyik hivatalos szervezetével közösen kerül megrendezésre. Az esemény presztízsét és Magyarország imázsát is erősíti, hogy a kiállítással egy időben Kína egyik vezető tartományának, Zhejiang-nak (Csöcsiang) állandó kiállítási területe megháromszorozódik egy új megállapodás szerint. Zhejiang tartomány vezető szerepet tölt be a kínai gazdaságdiplomáciában és az elért sikereken felbuzdulva további 7 kínai tartományból és tartományi szintű városból érkeznek majd cégek további kereskedelmi és befektetési lehetőségeket keresve.

A 3. Kínai Márkák Kiállításon minden eddiginél nagyobb területen, több mint 6000 négyzetméteren várják az érdeklődőket. A fontosabb kiállítók között elektronikai, megújuló energiával, gépiparral, autóalkatrészekkel foglalkozó vállalatok mellett az építőiparhoz kapcsolódóan szerszám és barkácsáruval, lakberendezéssel és lakásfelszerelési cikkekkel foglalkozó vállalkozások mutatkoznak be, illetve a divat és textilipar képviselői is Budapestre látogatnak.  

A CBTC projekt koncepció alkalmazkodik az európai és a kínai üzleti világ közös igényeihez. A Kína felé nyitó magyar és kelet-közép-európai vállalatok Budapesten is megkaphatják azokat az üzleti információkat, amelyeket korábban kínai üzleti utak alkalmával tudtak beszerezni. Kelet-Közép-Európában egyedülálló módon magas színvonalú üzleti környezettel, bemutatótermekkel, irodákkal és raktárkapacitással várják az üzleti partnereket.

Az év 365 napján állandó jelenlétet biztosítanak a kínai cégek számára, akik így jobban megismerik a magyar és az európai piacokat, fogyasztói igényeket. Számtalan magyar cég kap így lehetőséget arra, hogy kínai cégekkel együttműködve szélesebb üzleti lehetőségekhez jusson. A CBTC munkatársai abban is segítenek, hogy felkutatassák és összekössék a potenciális üzleti partnereket.

Véleményvezér

A statisztika azt mutatja, hogy mit sem érnek a kormányzati hatósági árak

A statisztika azt mutatja, hogy mit sem érnek a kormányzati hatósági árak 

Árkorlátozás ide, vagy oda, azok mennek felfelé.
2,9 milliárd forintért árulja dubaji luxuslakását a volt jegybankelnök fia

2,9 milliárd forintért árulja dubaji luxuslakását a volt jegybankelnök fia 

Szépen gazdagodott a Matolcsy gyerek.
A cseh kormánypártok Orbán Viktor rémével kampányolnak

A cseh kormánypártok Orbán Viktor rémével kampányolnak 

Orbán Viktort kifejezetten negatív színben tüntetik fel cseh plakátokon.
Kiderült miért vonta vissza vámjait Trump

Kiderült miért vonta vissza vámjait Trump 

A közgazdászok pártállás nélkül visítanak.
180 fokot fordult Orbán Viktor és Donald Trump barátja

180 fokot fordult Orbán Viktor és Donald Trump barátja 

A politikusok némelyike felülmúlja a szélkakasokat.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo