Üzleti energiaszolgáltatás az ügyfelek szemével

A Magyar Telekom a hagyományos telekommunikáción túlmutató üzleti területeken is élen jár releváns megoldások kifejlesztésében. Ezt bizonyítja, hogy immár lassan két éve országos kiterjesztésben elérhető kedvezményes energiaszolgáltatása az üzleti szegmens részére.

Az új piaci terület felé történő nyitással a Telekom előfizetőinek elégedettségét, kényelmét és lojalitását kívánja növelni. Az ügyfelektől érkező első visszajelzések mind pozitív tapasztalatokról számolnak be.

A Telekom energiaszolgáltatását veszi igénybe az élelmiszer kiskereskedelmi láncot működtető Co-op Hungary Zrt., miután az a 2011. évi tenderre a legkedvezőbb árajánlatot nyújtotta. A döntést erősítette, hogy a két vállalat együttműködése hosszú évekre tekint vissza, hiszen számos más szolgáltatást is a Telekomtól vesznek igénybe, nagy megelégedéssel. A Servitor Pro Multis Szolgáltató és Vagyonkezelő Kft. is számos előnyt lát abban, hogy Telekom energiaszolgáltatásra váltott. A beszerzési társulások szervezésével foglalkozó cég ügyvezetője az olcsó áron túl pozitívan értékeli, hogy egyedi szerződési feltételek és kiemelt ügyfélkezelés mellett vehetik igénybe a szolgáltatást. A Régió Játékkereskedelmi Kft. telekommunikációs és informatikai szolgáltatásokat is igénybe vesz a Magyar Telekom portfóliójából, és mióta lehetősége nyílt, az energiát is tőlük vásárolja. Természetesen a vállalatot vonzotta a kedvező ár, de a váltást indokolta, hogy megbízható szolgáltatótól, egy kézből szerezze be szolgáltatásait.

A Magyar Telekom energia ajánlata a vállalatok számára valódi ügyfélelőnyt biztosít, és a költségmegtakarítás mellett a kiépített bizalom előnyeit, a megszokott értékesítési pontok és az egy kézből való vásárlás kényelmét is élvezheti, aki a energiaszolgáltatások terén is a Telekomot választja. A vállalkozásoknak érdemes tehát ellátogatni a www.energia.telekom.hu oldalra, ahol nemcsak a szolgáltatásról olvasható bővebb információ, hanem online formában egyedi ajánlat is kérhető.



Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo