Az OTPdirektet leváltó Digitális Szolgáltatási Szerződés esetében két új, az ügyfelek felhasználási szokásaihoz igazodó digitális szolgáltatási csomagot vezet be a bank. Ezek: az Alap és a Plusz csomag – közölte a pénzintézet.
Az Alap szolgáltatási csomagot a szűkebb igényekkel rendelkező ügyfeleknek ajánlja a bank, ezt minden esetben havidíjmentesen biztosítja a hitelintézet. A csomag keretében teljeskörűen elérhető: az internet- és mobilbank, az azonnali fizetési tranzakciókról szóló push üzenetek, valamint a kártya- és számlatranzakciókról SMS értesítés is kérhető.
A teljeskörű digitális szolgáltatásokat használó ügyfeleknek a Plusz szolgáltatási csomagot kínálja a bank. Ez a legtöbb számlacsomaghoz kapcsolódóan havidíjmentes, így továbbra is ingyenesen elérhető minden mobil- és internetbanki szolgáltatás, beleértve természetesen minden típusú push üzenetküldés lehetőségét – legyen szó utaláshoz, akár kártyás költéshez, vagy akár csoportos beszedéshez kapcsolódó interaktív üzenetről. Természetesen az azonosításhoz kapcsolódó SMS és push üzenetek továbbra is teljesen díjmentesek.
Az új szolgáltatási csomagok díjai 2025. december 1-től lépnek életbe. Az online bankoló ügyfelek többsége már az új mobilbankot és új számlacsomagokat használja. Ők automatikusan a Plusz csomagba kerülnek, így nem tapasztalnak majd érzékelhető változást. Azokat az ügyfeleket, akik számlacsomagjában a Plusz szolgáltatási csomag havidíja nem 0 Ft, a bank előzetesen közvetlenül értesíteni fogja. Az ügyfelek maguk dönthetik el, hogy melyik csomagot és milyen értesítéseket választanak. Lehetőségük lesz az új internet- és mobilbank segítségével váltani az Alap és Plusz csomagok között.