Új védjegy jön a Lidl-nél

Szeptember elsejétől új védjeggyel látja el a hazai élelmiszerek ártábláját a Lidl, a vállalat célja, hogy felhívja a figyelmet a hazai termékekre, és tovább erősítse azok népszerűségét - közölte az élelmiszerlánc.

Elkerülhetetlen lesz a választások utáni megszorítás?
Tényleg egy újabb Bokros-csomagot szeretne a Tisza Párt?

Online Klasszis Klub élőben Bokros Lajossal!

Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. december 10. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A Lidl Magyarország minden magyar és hazai feldolgozású, valamint magyar üzemben gyártott termékének ártábláját "Jó választás a hazai" védjeggyel látja el. Az új logó célja, hogy egyértelművé tegye a vásárlók számára, melyek a hazai üzemekben gyártott, magyar hozzáadott értéket képviselő termékek, és így megkönnyítse számukra a választást.

Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője a közleményben kiemelte: a vállalatnak meghatározó szerepe van abban, hogy a magas minőségű hazai termékek értékesítését növelje, ezáltal támogassa a termelőket, beszállítókat és hozzájáruljon a magyar gazdaság sikereihez.

Az áruházlánc nyolc éve indította el a "Lidl a magyar beszállítókért" programját, ennek eredményeként már csaknem 450 hazai beszállítóval dolgozik együtt és kínálatában összesen 3800 hazai termék érhető el, ami 87 százalékos növekedés a program első évéhez viszonyítva. A termékek népszerűségét jelzi, hogy a magyar beszállítóktól vásárolt élelmiszerek értéke az áruházlánc teljes élelmiszerbeszerzésének közel 60 százalékát jelenti, ami a 2020-as gazdasági évben mintegy 22 százalékos emelkedés az előző évhez képest.

A legkeresettebb termékek a friss húsok, a zöldségek és gyümölcsök, a tejtermékek és a pékáruk. Az állandó kínálat esetében a tojás és a friss baromfi 100 százalékban hazai termelőktől származik.

A vállalat a hazai értékesítésen túl az exportra is nagy hangsúlyt fektet, és támogatja beszállítóit a külpiacra jutásban. A Lidl 64 milliárd forint értékben bonyolított exportot tavaly, 170 magyar beszállító 665 árucikke kapható 26 országban. A legkelendőbbek a különféle rágcsálnivalók, az olajok és margarinok, a friss húsok, a tejek és tejtermékek, valamint az állateledelek. Emellett a Lidl a legnagyobb hazai borexportőr, tavaly összesen 6,3 milliárd forint értékben juttatott el magyar palackos borokat a külpiacokra, ami 25 százalékkal haladja meg az egy évvel korábbit - jelezte az áruházlánc.

Véleményvezér

Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala

Oroszország győzelme kétszer annyiba kerülne Európának, mint Ukrajna diadala 

A kárpátaljai magyarok is inkább az Európai Unióhoz szeretnének csatlakozni, mint Putyin rémhatalmához.
Szijjártó Péter diktátor barátja nagy bajban

Szijjártó Péter diktátor barátja nagy bajban 

Amerika gyakorlatilag megtámadja Venezuelát.
Egyre kevesebb kenyeret tud venni a magyar a fizetéséből

Egyre kevesebb kenyeret tud venni a magyar a fizetéséből 

A kenyérinfláció tűpontos jelzőszáma a gazdaság működésének.
Történelmi pillanat, jóváhagyta az Európai Parlament az Európai Védelmi Ipari Programot

Történelmi pillanat, jóváhagyta az Európai Parlament az Európai Védelmi Ipari Programot 

A magyar képviselőknek nem tetszett az európai hadiipar közös fejlesztése.
Sikerült leépíteni Románia szintjére a magyar egészségügyet

Sikerült leépíteni Románia szintjére a magyar egészségügyet 

Már Egészségügyi Minisztériuma sincs az országnak.
Külföldön kezelik a Digitális Polgári Körök tagjainak személyes adatait

Külföldön kezelik a Digitális Polgári Körök tagjainak személyes adatait 

Nemcsak a Tisza párt kezel külföldön adatokat.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo