Új védjegy jön a Lidl-nél

Szeptember elsejétől új védjeggyel látja el a hazai élelmiszerek ártábláját a Lidl, a vállalat célja, hogy felhívja a figyelmet a hazai termékekre, és tovább erősítse azok népszerűségét - közölte az élelmiszerlánc.

Megváltó vagy „csak” leváltó lehet Magyar Péter? Kihúzza az Orbán-kormány 2026-ig?
Meddig marad szankciós listán Rogán Antal? Mi lesz a régi ellenzékkel?
Online Klasszis Klub élőben Kéri Lászlóval!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is a politológustól!

2025. január 23. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A Lidl Magyarország minden magyar és hazai feldolgozású, valamint magyar üzemben gyártott termékének ártábláját "Jó választás a hazai" védjeggyel látja el. Az új logó célja, hogy egyértelművé tegye a vásárlók számára, melyek a hazai üzemekben gyártott, magyar hozzáadott értéket képviselő termékek, és így megkönnyítse számukra a választást.

Tőzsér Judit, a Lidl Magyarország vállalati kommunikációs vezetője a közleményben kiemelte: a vállalatnak meghatározó szerepe van abban, hogy a magas minőségű hazai termékek értékesítését növelje, ezáltal támogassa a termelőket, beszállítókat és hozzájáruljon a magyar gazdaság sikereihez.

Az áruházlánc nyolc éve indította el a "Lidl a magyar beszállítókért" programját, ennek eredményeként már csaknem 450 hazai beszállítóval dolgozik együtt és kínálatában összesen 3800 hazai termék érhető el, ami 87 százalékos növekedés a program első évéhez viszonyítva. A termékek népszerűségét jelzi, hogy a magyar beszállítóktól vásárolt élelmiszerek értéke az áruházlánc teljes élelmiszerbeszerzésének közel 60 százalékát jelenti, ami a 2020-as gazdasági évben mintegy 22 százalékos emelkedés az előző évhez képest.

A legkeresettebb termékek a friss húsok, a zöldségek és gyümölcsök, a tejtermékek és a pékáruk. Az állandó kínálat esetében a tojás és a friss baromfi 100 százalékban hazai termelőktől származik.

A vállalat a hazai értékesítésen túl az exportra is nagy hangsúlyt fektet, és támogatja beszállítóit a külpiacra jutásban. A Lidl 64 milliárd forint értékben bonyolított exportot tavaly, 170 magyar beszállító 665 árucikke kapható 26 országban. A legkelendőbbek a különféle rágcsálnivalók, az olajok és margarinok, a friss húsok, a tejek és tejtermékek, valamint az állateledelek. Emellett a Lidl a legnagyobb hazai borexportőr, tavaly összesen 6,3 milliárd forint értékben juttatott el magyar palackos borokat a külpiacokra, ami 25 százalékkal haladja meg az egy évvel korábbit - jelezte az áruházlánc.

Véleményvezér

Magyar Péter ezúttal nagyon bele szállt Gulyás Gergelybe

Magyar Péter ezúttal nagyon bele szállt Gulyás Gergelybe 

Kölcsönösen árulással vádolják egymást.
A szankciók hatására beállt a Gazprom a földbe

A szankciók hatására beállt a Gazprom a földbe 

Vége a Gazprom nagyhatalmi státuszának.
Bréking, Orbán Viktor a dzsungelbe tart

Bréking, Orbán Viktor a dzsungelbe tart 

Reméljük Orbán Viktor testőrei remek dzsungelharcosok.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo