Új üzletfejlesztési vezető a Diófa Alapkezelőnél

A Diófa Alapkezelő Incze Zsombort nevezte ki a vállalat új üzletfejlesztési vezetőjének. A szakember munkájának kiemelt fókuszában az üzleti folyamatok hatékonyságnövelése, a meglévő befektetési termékek fejlesztése, valamint új befektetési konstrukciók kialakítása lesz.

Miből lesz pénz a választási osztogatásra?
Mit okoz az árrésstop?
Mit kellene tenni a költségvetéssel?

Online Klasszis Klub élőben Békesi Lászlóval!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. június 11. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Incze Zsombor személyében új üzletfejlesztési vezetőt választott a Diófa Alapkezelő, aki a vállalat üzletfejlesztési irányainak meghatározásában fog jelentős szerepet betölteni. Incze Zsombor elsődlegesen az üzleti folyamatok fejlesztéséért, az új üzleti megoldásokhoz kapcsolódó tervek kidolgozásáért lesz felelős. A szakértő emellett a termékstratégia kialakítására, azon belül új termékek és befektetési konstrukciók kialakítására is nagy hangsúlyt fektet majd a munkája során.

Incze Zsombor

Incze Zsombor korábban a Takarék Jelzálogbankban dolgozott stratégiai projektvezetőként, így a Takarék Index ingatlanpiaci kompetencia központ mellett a bank üzleti profiljának az elmúlt években zajló átalakításáért és más kiemelt projektekért is felelt; emellett társszerzője számos jelzálogbankkal, illetve zöld finanszírozással kapcsolatos tudományos publikációnak.

Ezt megelőzően a Magyar Posta Befektetési Zrt. munkatársaként az üzleti tervezés és modellezés, illetve a stratégiai döntéshozatal területein vállalt tevékeny szerepet. Szaktudását a Budapesti Corvinus Egyetemen, a Norwegian School of Economics-on és a Heller Farkas Szakkollégiumban alapozta meg.

 

Véleményvezér

Bajban van a pápai kórház

Bajban van a pápai kórház 

A pápai egészségügyi ellátás megbillent.
Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje

Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje 

Van itt pénz emberek, nem mindenkinek ugyan, de akinek jut, az nem panaszkodhat.
Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is

Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is 

Fájdalmas, hogy még Bulgária is előbb vezeti be az eurót, mint Magyarország.
Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper

Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper 

Gigászi gyümölcsárak a piacokon.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo