Új multi választotta Magyarországot

A már 12 országban jelen lévő munkaerő-közvetítéssel, kiválasztással, valamint tanácsadással foglalkozó Wyser megjelent hazánkban is.

Miből lesz pénz a választási osztogatásra?
Mit okoz az árrésstop?
Mit kellene tenni a költségvetéssel?

Online Klasszis Klub élőben Békesi Lászlóval!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. június 11. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A Gi Grouphoz tartozó, toborzással, kiválasztással, valamint tanácsadással foglalkozó Wyser belépett a magyarországi piacra. A nemzetközi cég kifejezetten a hazai közép- és felsővezetőkre fókuszál. A cégcsoport tavaly előtt a Grafton Recruitment felvásárlásával tett komoly lépést a magyar terjeszkedés felé.

„A Wyser azért választotta Magyarországot, mert úgy látjuk, hogy a dinamikus gazdasági növekedés a jövőben is fennmaradhat, de a vállalatok egyre élesebb versennyel néznek majd szembe, így pedig még inkább szükségük lesz jól teljesítő vezetőkre” – mondta Rónai Dániel, a Wyser magyarországi vezetője.

Rónai Dániel

A közép- és felsővezetői piac méretét 45-50 ezer főre becsüli a Wyser Magyarországon. Ez azonban a következő években növekedhet. Az elmúlt időszakban több mint 2000 milliárd forint értékű nagy volumenű beruházást jelentettek be Magyarországon a vállalatok, amelyeknek a megvalósulásához nem csak a különböző funkciók ellátásához szükséges szakembereket kell megtalálni, hanem a kulcsfontosságú közép- és felvezetőkre is.

A Wyser azokat a vezetőket célozza meg, akik még nem az executive search – fejvadászat célcsoportjába esnek, de már jóval túlnőttek a specialista szinten, kiválasztásukhoz több időre és más módszertanra van szükség. Kimondottan erre a szegmensre egyik cég sem fókuszált eddig a magyar piacon.

A Wysernél dolgozó szakemberek széleskörű iparági ismerettel rendelkeznek, ami nagyban hozzájárul a megfelelő döntéshozók gyors és hatékony kiválasztásához. Mi több, a társaság nemzetközi kapcsolatrendszerére és a kiválasztási módszereire is támaszkodhatnak. „Azt a közép- és felsővezetői réteget célozzuk meg, akik nem csak az interjúkon tett benyomásaik alapján bizonyulnak jó szakembereknek, hanem hiteles referenciáik is ezt bizonyítják, őket tekintjük csúcsteljesítő vezetőknek” – tette hozzá Rónai.

A társaság a közeljövőben tanácsadóként is megjelenik a hazai piacon. A HR tanácsadás mellett a menedzserek integrálása is kiemelt feladata a cégnek, ugyanis ettől függ, hogy milyen hamar tud valós értéket teremteni egy szervezetben az új vezető.

A digitalizáció és a robotizáció eredményeként a munkaerőpiac jelenleg hatalmas átalakuláson megy keresztül már Magyarországon is. A Wyser szerint azok a cégek maradhatnak erősek a magyar piacon a következő években, ahol a vezetés képes és hajlandó alkalmazkodni a gyors változásokhoz és a digitalizációhoz. Ebben a környezetben egyre nagyobb szükség lesz arra, hogy közép- és felsővezetői szinten elkötelezettek legyenek a legújabb technológiák iránt.

Véleményvezér

Bajban van a pápai kórház

Bajban van a pápai kórház 

A pápai egészségügyi ellátás megbillent.
Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje

Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje 

Van itt pénz emberek, nem mindenkinek ugyan, de akinek jut, az nem panaszkodhat.
Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is

Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is 

Fájdalmas, hogy még Bulgária is előbb vezeti be az eurót, mint Magyarország.
Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper

Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper 

Gigászi gyümölcsárak a piacokon.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo