Az új főtitkár diplomáját a Budapesti Közgazdaságtudományi Egyetemen szerezte, majd közel 15 évet töltött marketing területen, főleg regionális menedzseri pozíciókban. Anna tervei szerint, eddigi tapasztalatát kiaknázva első lépésként a klub arculatának és szolgáltatásainak frissítését tűzte ki célul, továbbá azt, hogy a Magyarok a Piacon Klub híre még több hazai kis- és középvállalkozás vezetőjéhez jusson el.
A Klub eddigi munkáját elismerve elmondta, hogy tagjainak összárbevétele a 2017-es évben meghaladta a 444 milliárd Ft-ot, s a tagvállalatok közel 13 ezer munkavállalónak biztosítottak munkahelyet. Az egyesület vezetőségének fontos szempontja a versenyképeség és a hatékonyság, melynek jegyében az elmúlt évek folyamán több, mint száz változatos programmal inspirálták a tagokat. A rendezvények résztvevői a tagvállalatok tulajdonosai és első számú vezetői, akik szerint az események eredményességének egyik kulcsa, hogy őszintén meg tudják egymással beszélni az aktuális kihívásokat, ezért akár a legkülönbözőbb iparágakban tevékenykedő cégvezetők is ösztönözni tudják egymást.
A vezetőség a főtitkárváltással párhuzamosan a klubélet tevékenységét is frissíteni tervezi, többek között tartalom- és szolgáltatás fejlesztéssel, valamint hasonló, nemzetközi szervezetek felé való nyitással szeretné még dinamikusabbá tenni a klub aktivitását, és segíteni a hazai középvállalkozások lehetőségeit. Az elkövetkezendő hónapok fő tematikáját képviselik a generációváltáson belül is a vállalatok hatékonyságának megőrzése, ill. ennek eszközei, úgy, mint az Ipar 4.0 program.