Új fejezet nyílt a Pizza Hut történetében – Magyarországi modell alapján újulhat meg az étteremlánc

Szeptember 12-én vágták át a szalagot Pécs legnépszerűbb sétálóutcájában, a Pizza Hut  első, modern dine-in koncepcióval megnyílt éttermében. A baranyai megyeszékhelyen több mint 20 évvel ezelőtt zárt be a hálózat üzlete, a pécsiek, azóta várták, hogy újra élvezhessék a világszerte népszerű étteremlánc kínálatát. 

Miből lesz pénz a választási osztogatásra?
Mit okoz az árrésstop?
Mit kellene tenni a költségvetéssel?

Online Klasszis Klub élőben Békesi Lászlóval!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. június 11. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

Az első Pizza Hut 1958-ban nyílt meg az Egyesült Államokban Dan és Frank Carney ötlete alapján. A hálózat jelenleg már több mint 90 országban van jelen.

„A Pizza Hut klasszikus, beülős étteremként indult amikor a testvérek kitalálták, de folyamatosan alkalmazkodni kellett a kor igényeihez, ezért született meg korábban a Fast Casual Delivery, vagyis a gyorskiszolgálós szisztéma” – idézte fel a Pizza Hut magyarországi igazgatója. „Új pécsi franchise-éttermünkben pedig a régi stílust ötvözzük a 21. századi szokásokkal, hagyományos étterem került kialakításra, új digitális kiszolgálási rendszerrel, ami egyedülálló a cég éttermi portfóliójában” – tette hozzá Kozák Miklós.

Az igazgató az újítás előnyei közé sorolta, hogy a vendégeket egy hostess kíséri az asztalukhoz, onnantól maguk gazdálkodnak az idejükkel, akkor adják le a rendelést, akkor fizetnek, amikor szeretnének, eldönthetik, hogy igénybe veszi-e a felszolgálói szolgáltatást.



„Nem állunk meg Pécsnél”

A Pizza Hut franchise-menedzsere elárulta azt is, hogy további nagyvárosokban tervezik a modern dine-in koncepcióval működő hálózat bővítését.  „Eger, Nyíregyháza, Veszprém, Sopron, Székesfehérvár, Szolnok is szerepel a terveink között, már zajlanak a tárgyalások az új éttermek nyitásáról. A pécsi étterem megnyitása egyébként 35 munkahelyet teremtett a városban” – tette hozzá.

A modern dine-in koncepció nemcsak Magyarországon, hanem világszinten is újdonságnak számít. „Mindig is hittünk abban, hogy ez a modell működni fog, ez az, amit a vendégek keresnek. Jelenleg lengyel partnerünkkel közösen dolgozunk a koncepció fejlesztésén.”

A Pizza Hut lehetőséget biztosít új hazai franchise-partnerek csatlakozáshoz. Kozák Miklós, a cég magyarországi igazgatója hangsúlyozta, hogy a vállalat teljes körű támogatást nyújt azon partnereinek, akik csatlakoznának az innovatív modellhez. „Segítséget adunk számukra a részletes üzleti tervezéshez, a helyszínkiválasztáshoz, rendszeres szakmai támogatást biztosítunk.  

Karácsonyi specialitások

„Az új modell kialakítás során arra törekedtünk, hogy a modern dizájn és a klasszikus éttermi hangulat ötvözésével minden generációnak felejthetetlen élményt nyújtsunk. Az ételkínálat is kibővült: levesek, tészták, előételek, frissen sült desszertek, valamint csapolt sörök, limonádék és koktélok várják vendégeinket” – emelte ki a franchise-menedzser. 

Az ünnepi időszakban emellett különleges ajánlattal is készülnek a Pizza Hut éttermek. „A Cheesy Bites azt jelenti, hogy közkedvelt pizzáink szélét speciális sajtos falatokká alakítottuk, amelyeket hagyományos és különleges „ropogós” mártogatósokkal együtt kínálunk.” 

A Pizza Hut híres az ikornikus amerikai, vastag tésztájú pizzáról, amely olyan egyedi termék, hogy máshol nem elérhető. „És minden pizzához adunk egy titkos hozzávalót: az étel iránti szeretetet!” – fogalmazott Buka Péter.

Véleményvezér

Bajban van a pápai kórház

Bajban van a pápai kórház 

A pápai egészségügyi ellátás megbillent.
Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje

Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje 

Van itt pénz emberek, nem mindenkinek ugyan, de akinek jut, az nem panaszkodhat.
Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is

Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is 

Fájdalmas, hogy még Bulgária is előbb vezeti be az eurót, mint Magyarország.
Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper

Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper 

Gigászi gyümölcsárak a piacokon.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo