Tudatos fogyasztást céloznak a Sharity fejlesztései

A fenntarthatósági célok eléréséhez nemcsak a CO2-kibocsátást, hanem a felesleges, mértéktelen fogyasztást is csökkentenünk kell. Ez a komoly feladat társadalmi összefogást, edukációt és új eszközöket, módszereket kíván meg. A Sharity csapata, élén dr. Bársony Farkassal és dr. Bujdosó Arnolddal, mindegyik területen lépéseket tesz, hogy mérhető hatást érhessenek el.

Tényleg itt a repülőrajt, jön a gazdasági áttörés?
Mi vár a magyar vállalkozásokra? Mit okoz az árrésstop?

Online Klasszis Klub élőben Oszkó Péterrel!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. április 8. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A reklám nem csak vásárlásra buzdíthat

Életünk részei lettek a reklámok, azonban sokan ezekre csak szükséges rosszként gondolnak, melyeknek célja a több és több fogyasztás. A Sharity azonban máshogy néz a reklámokra, platformukon ugyanis az adománygyűjtéshez használják őket.

“A reklámvideók megtekintése kiváló módja annak, hogy a magánemberek pénz nélkül is tudjanak adományozni, egy-egy percet adnak a figyelmükből, és ezzel jó ügyeket támogatnak. A vásárlók figyelme természetesen a cégek számára értékes, akik anyagilag támogatják az ügyeket. Az adományok pedig a közösen kiválasztott civil szervezetekhez jutnak el, akiknek már megvan a kapcsolatrendszere, módszertana és eszközei ahhoz, hogy közvetlenül, lokálisan segítsenek” - foglalja össze röviden dr. Bujdosó Arnold.

Egy másik eszköze a tudatos fogyasztásra buzdításnak a hamarosan bevezetésre kerülő Sharity Kártya, mellyel a tudatos közösség tagjai kedvezményesen vásárolhatnak digitális jótékonysági árrés mellett a környezetvédelemre, társadalmi célokra figyelmet fordító üzletekben, nyeremények és meglepetések várnak rájuk. A cégeknek a kártya elfogadóhellyé válása lehetőséget ad arra, hogy közvetlenül elérjék célcsoportjukat, így kevesebb hirdetésre legyen szükségük.

Együttműködések a tudatosabb vásárlásért

A Magyar Reklámszövetség Call to action pályázatának megvalósítását támogatja a Sharity csapata, melynek célja a társadalmi célú reklámozással kapcsolatos kutatás és kommunikáció fejlesztése. A kutatás elősegíti, hogy hatékonyabb, pontosan célzott társadalmi célú üzenetek szülessenek a jövőben.

Fontos együttműködő partnerei a Sharitynek a nagykövetei, akik a kampányok népszerűsítésében vesznek részt. Gyakran videós üzeneteket küldenek, és közösségimédia-posztokkal segítik a jó ügyek hírét vinni.

“A Sharitynél igyekszünk minél szélesebb körrel együttműködni, mert azt látjuk, hogy így lehet gyorsan, nagymértékű változást elérni. Rengeteg embertől van szükség egy kis segítségre ahhoz, hogy megvalósuljanak a jótékonysági projektek” - zárja a gondolatait dr. Bujdosó Arnold.

A céljai elérése érdekében a Sharity közösségi finanszírozáson keresztül gyűjt tőkét hamarosan induló kampányában a Tőkeportálon.

(x)

Véleményvezér

Megbukott az Elon Musk által támogatott legfelsőbb bírójelölt

Megbukott az Elon Musk által támogatott legfelsőbb bírójelölt 

A választásnak hatalmas tétje volt, kié lesz a többség a wisconsini legfelsőbb bíróság testületében.
Aranyat fognak érni a munkaerőpiacon a nyugdíjas 3, vagy több gyermekes nagymamák

Aranyat fognak érni a munkaerőpiacon a nyugdíjas 3, vagy több gyermekes nagymamák 

A szavazatszerző kampányban nem biztos, hogy mindent jól átgondoltak.
Trump matekja nem stimmel

Trump matekja nem stimmel 

Mit szólnak a befektetők Trump vámjaihoz?
Kísértetbölcsődét talált Hadházy Ákos

Kísértetbölcsődét talált Hadházy Ákos 

Semmi nincs biztonságban, ami mozdítható.
Elképesztő luxusban élnek a NER-cicák, erről közölt képeket Hadházy Ákos

Elképesztő luxusban élnek a NER-cicák, erről közölt képeket Hadházy Ákos 

Jól megy a NER körüli hölgyeknek. Méghogy nem szeretik a gyengébb nemet a fideszesek.
Aggasztó, hány évig élnek a magyarok – Romániában és Bulgáriában is jobb a helyzet

Aggasztó, hány évig élnek a magyarok – Romániában és Bulgáriában is jobb a helyzet  

A két ország újabb listán ver minket. 


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo