A reklám nem csak vásárlásra buzdíthat
Életünk részei lettek a reklámok, azonban sokan ezekre csak szükséges rosszként gondolnak, melyeknek célja a több és több fogyasztás. A Sharity azonban máshogy néz a reklámokra, platformukon ugyanis az adománygyűjtéshez használják őket.
“A reklámvideók megtekintése kiváló módja annak, hogy a magánemberek pénz nélkül is tudjanak adományozni, egy-egy percet adnak a figyelmükből, és ezzel jó ügyeket támogatnak. A vásárlók figyelme természetesen a cégek számára értékes, akik anyagilag támogatják az ügyeket. Az adományok pedig a közösen kiválasztott civil szervezetekhez jutnak el, akiknek már megvan a kapcsolatrendszere, módszertana és eszközei ahhoz, hogy közvetlenül, lokálisan segítsenek” - foglalja össze röviden dr. Bujdosó Arnold.
Egy másik eszköze a tudatos fogyasztásra buzdításnak a hamarosan bevezetésre kerülő Sharity Kártya, mellyel a tudatos közösség tagjai kedvezményesen vásárolhatnak digitális jótékonysági árrés mellett a környezetvédelemre, társadalmi célokra figyelmet fordító üzletekben, nyeremények és meglepetések várnak rájuk. A cégeknek a kártya elfogadóhellyé válása lehetőséget ad arra, hogy közvetlenül elérjék célcsoportjukat, így kevesebb hirdetésre legyen szükségük.
Együttműködések a tudatosabb vásárlásért
A Magyar Reklámszövetség Call to action pályázatának megvalósítását támogatja a Sharity csapata, melynek célja a társadalmi célú reklámozással kapcsolatos kutatás és kommunikáció fejlesztése. A kutatás elősegíti, hogy hatékonyabb, pontosan célzott társadalmi célú üzenetek szülessenek a jövőben.
Fontos együttműködő partnerei a Sharitynek a nagykövetei, akik a kampányok népszerűsítésében vesznek részt. Gyakran videós üzeneteket küldenek, és közösségimédia-posztokkal segítik a jó ügyek hírét vinni.
“A Sharitynél igyekszünk minél szélesebb körrel együttműködni, mert azt látjuk, hogy így lehet gyorsan, nagymértékű változást elérni. Rengeteg embertől van szükség egy kis segítségre ahhoz, hogy megvalósuljanak a jótékonysági projektek” - zárja a gondolatait dr. Bujdosó Arnold.
A céljai elérése érdekében a Sharity közösségi finanszírozáson keresztül gyűjt tőkét hamarosan induló kampányában a Tőkeportálon.
(x)