Tudatos fogyasztást céloznak a Sharity fejlesztései

A fenntarthatósági célok eléréséhez nemcsak a CO2-kibocsátást, hanem a felesleges, mértéktelen fogyasztást is csökkentenünk kell. Ez a komoly feladat társadalmi összefogást, edukációt és új eszközöket, módszereket kíván meg. A Sharity csapata, élén dr. Bársony Farkassal és dr. Bujdosó Arnolddal, mindegyik területen lépéseket tesz, hogy mérhető hatást érhessenek el.

Földbe áll a magyar gazdaság? Okozhat földrengést az amerikai elnökválasztás? Mire lesz elég a kormány akcióterve?
Online Klasszis Klub élőben Pogátsa Zoltánnal!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is a közgazdász-szociológustól!

2024. október 31. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A reklám nem csak vásárlásra buzdíthat

Életünk részei lettek a reklámok, azonban sokan ezekre csak szükséges rosszként gondolnak, melyeknek célja a több és több fogyasztás. A Sharity azonban máshogy néz a reklámokra, platformukon ugyanis az adománygyűjtéshez használják őket.

“A reklámvideók megtekintése kiváló módja annak, hogy a magánemberek pénz nélkül is tudjanak adományozni, egy-egy percet adnak a figyelmükből, és ezzel jó ügyeket támogatnak. A vásárlók figyelme természetesen a cégek számára értékes, akik anyagilag támogatják az ügyeket. Az adományok pedig a közösen kiválasztott civil szervezetekhez jutnak el, akiknek már megvan a kapcsolatrendszere, módszertana és eszközei ahhoz, hogy közvetlenül, lokálisan segítsenek” - foglalja össze röviden dr. Bujdosó Arnold.

Egy másik eszköze a tudatos fogyasztásra buzdításnak a hamarosan bevezetésre kerülő Sharity Kártya, mellyel a tudatos közösség tagjai kedvezményesen vásárolhatnak digitális jótékonysági árrés mellett a környezetvédelemre, társadalmi célokra figyelmet fordító üzletekben, nyeremények és meglepetések várnak rájuk. A cégeknek a kártya elfogadóhellyé válása lehetőséget ad arra, hogy közvetlenül elérjék célcsoportjukat, így kevesebb hirdetésre legyen szükségük.

Együttműködések a tudatosabb vásárlásért

A Magyar Reklámszövetség Call to action pályázatának megvalósítását támogatja a Sharity csapata, melynek célja a társadalmi célú reklámozással kapcsolatos kutatás és kommunikáció fejlesztése. A kutatás elősegíti, hogy hatékonyabb, pontosan célzott társadalmi célú üzenetek szülessenek a jövőben.

Fontos együttműködő partnerei a Sharitynek a nagykövetei, akik a kampányok népszerűsítésében vesznek részt. Gyakran videós üzeneteket küldenek, és közösségimédia-posztokkal segítik a jó ügyek hírét vinni.

“A Sharitynél igyekszünk minél szélesebb körrel együttműködni, mert azt látjuk, hogy így lehet gyorsan, nagymértékű változást elérni. Rengeteg embertől van szükség egy kis segítségre ahhoz, hogy megvalósuljanak a jótékonysági projektek” - zárja a gondolatait dr. Bujdosó Arnold.

A céljai elérése érdekében a Sharity közösségi finanszírozáson keresztül gyűjt tőkét hamarosan induló kampányában a Tőkeportálon.

(x)

Véleményvezér

Összeomlott a kubai gazdaság

Összeomlott a kubai gazdaság 

Fidel Castro öröksége a csőd.
Kitalálja, a Lehel Csarnokban vagy New Yorkban olcsóbb a gyümölcs?

Kitalálja, a Lehel Csarnokban vagy New Yorkban olcsóbb a gyümölcs? 

Megéri gyümölcsért is Amerikába menni. 
Váratlan támadást kapott Orbán Viktor egy nem várt helyről

Váratlan támadást kapott Orbán Viktor egy nem várt helyről 

Németország bekeményíthet Putyinnal szemben.
Döbbenet a piacon, a lengyel export lehagyta az oroszt

Döbbenet a piacon, a lengyel export lehagyta az oroszt 

Volna mit tanulnunk a lengyelektől.
Döbbenet, Romániába költözik a magyar ipar egyik zászlóshajója

Döbbenet, Romániába költözik a magyar ipar egyik zászlóshajója 

Egy szomorú pillanata a magyar gazdaságtörténelemnek.
Az még rendben, hogy a bizalomlistán az utolsó helyre került a magyar egészségügy, de ennyire

Az még rendben, hogy a bizalomlistán az utolsó helyre került a magyar egészségügy, de ennyire 

A magyarok több mint háromnegyede nem bízik az egészségügyben.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo