Trendi lett a lakásfelújítás

A Biano képviselői szerint a legtöbb oldallátogató lakásfelújítás céljából keresgélt a website-n. Ez részben köszönhető a Magyarországon érvényben lévő lakásfelújítás támogatásának is. Ezzel együtt jár a felújításhoz szükséges kiegészítő tárgyak, kellékek megnövekedett eladása. A legtöbb megrendelés a mosdókagylókra, illetve egyéb konyhai-, és fürdőszobai tárgyakra, bútorokra, padlócsempékre, falikárpitokra, lámpatestekre érkezett. Várhatóan a www.biano.hu-n ez az igény számszerűen növekedni fog a következő hónapokban is.

Az eddigi tapasztalat azt mutatja, hogy az oldal felhasználóinak többsége már-már hobbiként változtat otthonán, újítja fel lakását. Természetesen a legjobb ajánlatokat keresik, szem előtt tartva az ár-érték arányt.

„Amikor a pandémia miatt az emberek rákényszerültek, hogy otthonról dolgozzanak, igyekeztek lakásukban egy funkcionális és komfortos irodát kialakítani. Ezért 2021 első felében megnövekedett az online felületeken az irodai felszerelések vásárlása. A nyár beálltával viszont a hétvégi házakra, nyaralókra fókuszáltak a vásárlók, egyre inkább arra törekedtek, hogy ezeket szezonális kellékekkel szereljék fel. Természetesen ez nem jelenti, hogy csökkent az érdeklődés a nagyobb, univerzális bútorok iránt. A szekrény és kanapé részlegünk továbbra is sok látogatót vonz” – magyarázza Sebők Álmos Ákos, a Biano.hu country managere.

Mi a Biano népszerűségének titka?

Az egy éve elindított, hazai piacra célzó Biano rövid időn belül vált a bútorok és lakberendezési tárgyak iránt érdeklődő online vásárlók legkedveltebb webshopjává. Ugyanakkor a Biano az online felületüket modernizálni, bevételüket erősíteni, ügyfeleik számát növelni tervezett home&decor virtuális üzletek számára is egyre inkább hívogató színtérré vált.

A mesterséges intelligencián alapuló exkluzív, a magyar piacon egyedi képkereső funkció bevezetése óta a Bianónak sikerült növelni ügyfélhálózatát, egyre több látogatót és vásárlót tud partnereihez átirányítani. A képkeresésen túl a www.biano.hu oldalon regisztrált partnerek hozzáférést kapnak más mesterséges intelligencián alapuló VIP teljesítménynövelő eszközökhöz is, mint például a Biano Pixel és a Biano Button. Az elmúlt egy évben észlelt folyamatos növekedés azt bizonyítja, hogy ez a home&decor online piactér együttműködő partnerei számára új értékesítési lehetőségeket, előnyöket kínál. Ezek segítségével könnyebben és eredményesebben érhetik el a kitűzött fejlődést, növekedést.

A www.biano.hu oldalon szerepelt kisebb online áruházak közül többen is egyik hónapról a másikra megtriplázták bevételüket, ami jelentős növekedést jelentett számukra.

Véleményvezér

Putyin összes terve romokban

Putyin összes terve romokban 

Putyin nem így tervezte.
Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat

Magyar Péter a Fidesz kommunikációján mulat 

Folyik a politikai iszapbirkózás.
Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás

Ismét egy lista, amelyben élen járunk, a kamuzás 

A magyarok szerint mi kamuzunk a legtöbbet Európában.
Neves kormánypárti újságírók ellen rendelt el nyomozást a bíróság

Neves kormánypárti újságírók ellen rendelt el nyomozást a bíróság 

Pornóval vádoltak egy katolikus teológust.
Hivatalos, tényleg vannak zebrák az Orbán Viktorhoz köthető birtokon

Hivatalos, tényleg vannak zebrák az Orbán Viktorhoz köthető birtokon 

A kormány honlapja szerint összesen négy zebra érkezett Magyarországra.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo