Trendi lett a lakásfelújítás

A Biano képviselői szerint a legtöbb oldallátogató lakásfelújítás céljából keresgélt a website-n. Ez részben köszönhető a Magyarországon érvényben lévő lakásfelújítás támogatásának is. Ezzel együtt jár a felújításhoz szükséges kiegészítő tárgyak, kellékek megnövekedett eladása. A legtöbb megrendelés a mosdókagylókra, illetve egyéb konyhai-, és fürdőszobai tárgyakra, bútorokra, padlócsempékre, falikárpitokra, lámpatestekre érkezett. Várhatóan a www.biano.hu-n ez az igény számszerűen növekedni fog a következő hónapokban is.

Az eddigi tapasztalat azt mutatja, hogy az oldal felhasználóinak többsége már-már hobbiként változtat otthonán, újítja fel lakását. Természetesen a legjobb ajánlatokat keresik, szem előtt tartva az ár-érték arányt.

„Amikor a pandémia miatt az emberek rákényszerültek, hogy otthonról dolgozzanak, igyekeztek lakásukban egy funkcionális és komfortos irodát kialakítani. Ezért 2021 első felében megnövekedett az online felületeken az irodai felszerelések vásárlása. A nyár beálltával viszont a hétvégi házakra, nyaralókra fókuszáltak a vásárlók, egyre inkább arra törekedtek, hogy ezeket szezonális kellékekkel szereljék fel. Természetesen ez nem jelenti, hogy csökkent az érdeklődés a nagyobb, univerzális bútorok iránt. A szekrény és kanapé részlegünk továbbra is sok látogatót vonz” – magyarázza Sebők Álmos Ákos, a Biano.hu country managere.

Mi a Biano népszerűségének titka?

Az egy éve elindított, hazai piacra célzó Biano rövid időn belül vált a bútorok és lakberendezési tárgyak iránt érdeklődő online vásárlók legkedveltebb webshopjává. Ugyanakkor a Biano az online felületüket modernizálni, bevételüket erősíteni, ügyfeleik számát növelni tervezett home&decor virtuális üzletek számára is egyre inkább hívogató színtérré vált.

A mesterséges intelligencián alapuló exkluzív, a magyar piacon egyedi képkereső funkció bevezetése óta a Bianónak sikerült növelni ügyfélhálózatát, egyre több látogatót és vásárlót tud partnereihez átirányítani. A képkeresésen túl a www.biano.hu oldalon regisztrált partnerek hozzáférést kapnak más mesterséges intelligencián alapuló VIP teljesítménynövelő eszközökhöz is, mint például a Biano Pixel és a Biano Button. Az elmúlt egy évben észlelt folyamatos növekedés azt bizonyítja, hogy ez a home&decor online piactér együttműködő partnerei számára új értékesítési lehetőségeket, előnyöket kínál. Ezek segítségével könnyebben és eredményesebben érhetik el a kitűzött fejlődést, növekedést.

A www.biano.hu oldalon szerepelt kisebb online áruházak közül többen is egyik hónapról a másikra megtriplázták bevételüket, ami jelentős növekedést jelentett számukra.

Véleményvezér

Elképesztő nagyságú adófizetői pénzt kapott Áder János alapítványa

Elképesztő nagyságú adófizetői pénzt kapott Áder János alapítványa 

A Fidesz politikusai nem tudják ott hagyni az állami zsíros bödönt.
Mészáros Lőrinc és neje hatalmas luxusba fojtotta a magyar fanyalgók miatt érzett bánatát

Mészáros Lőrinc és neje hatalmas luxusba fojtotta a magyar fanyalgók miatt érzett bánatát 

Hadházy Ákos független országgyűlési képviselő ismét utolérte a Mészáros házaspárt.
Újabb eseményt szervez Karácsony Gergely

Újabb eseményt szervez Karácsony Gergely 

Nem nyugszik a főpolgármester.
Nincs neurológiai betegsége Orbán Viktornak

Nincs neurológiai betegsége Orbán Viktornak 

Nyelvi botlás lehetett csak.
Lázár János hatalmas öngólja, a betiltott vonatinfó helyére egyre újabb verziók születnek

Lázár János hatalmas öngólja, a betiltott vonatinfó helyére egyre újabb verziók születnek 

A betiltás a digitális világban immár mulatság tárgya.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo