A marketingesek ugyanis értik, hogyan kell történeteket mesélni, a figyelmet felkelteni és bizalmat építeni. Nem véletlen, hogy a legtöbb ügynökség honlapja hibátlan, a portfólió lenyűgöző és a sikertörténetek is meggyőzőek. Néha éppen ez nehezíti meg a legjobb ügynökség kiválasztását: ahhoz, hogy átlássuk a piacot, ismerni kellene minden szereplőt, az eredményeik valódi hátterét és az ügyfeleik véleményét is. A top 10 marketing ügynökség 2025 listával viszont könnyebben át lehet látni a piacot.
Top 10 marketing ügynökség 2025-ben Magyarországon
1. Intren: 95,45 százalék
Összesített értékelés: 95,45 százalék
Árbevétel: 2,37 milliárd forint
Csapatméret: 45 fő
Az INTREN egy 2008 óta működő full-service digitális ügynökség, amely komplex digitális marketing-ökoszisztémák tervezésével, működtetésével, mérésével és optimalizálásával foglalkozik, és erős kreatív és analitikai fókusz jellemzi. A cég Google Premier Partner és Google Analytics 360 viszonteladó, valamint Facebook Blueprint minősítéssel is rendelkezik. Az ügynökség a német AdStrive többségi tulajdonrésze révén berlini bázist is létrehozott létre a nyugat-európai piacok meghódítása érdekében. A cég mind a csapat méretében, mind árbevételben kiemelkedő a hazai piacon.
2. Marketing21: 90,91 százalék
Összesített értékelés: 90,91 százalék
Árbevétel: 353 millió forint
Csapatméret: 20 fő
A Marketing21 egy budapesti székhelyű online marketing ügynökség, amely PPC hirdetések, SEO, közösségi média, weboldal- és webshop-készítés, valamint webanalitika terén nyújt 360 fokos szolgáltatásokat. Az ügyfeleik között szerepelnek kisebb és nagyobb magyar márkák, nemzetközi partnerek, és jelenleg több mint 90 ügyféllel dolgoznak együtt. A Marketing21 összesített pontszáma holtversenyben megegyezik a HD marketing és a Growww Digital értékeivel: kiemelkednek ügyfélértékelések és pénzügyi stabilitás terén, ugyanakkor a cég fiatalabb és az árbevétele is alacsonyabb mint a két versenytársnak.
3. HD Marketing: 90,91 százalék
Összesített értékelés: 90,91 százalék
Árbevétel: 420 millió forint
Csapatméret: 20 fő
A HD marketing is egy budapesti székhelyű, 2011-ben alapított digitális full-service ügynökség, amely számos szolgáltatást kínál: PPC kampánykezelés, SEO, webanalitika, hírlevelezés-automatizálás, social kommunikáció, TikTok-marketing, employer branding, e-commerce tanácsadás is része a szolgáltatásaiknak. Széles körű szektorismerettel rendelkeznek az egészségügy, gasztronómia, oktatás, pénzügy, turizmus és e-kereskedelem terén. A céget alapító Hernádi Gábor és Deli Norbert vezetik, és a vállalat büszke arra, hogy a magyar piacon az egyik meghatározó szereplővé váltak: csapatuk folyamatosan bővült, a Star Network influencerügynökséggel közös irodát működtetnek, és rendszeresen jelennek meg konferenciákon, előadásokon. A HD marketing összesített pontszáma holtversenyben megegyezik a Marketing21 és a Growww Digital értékeivel, és kiemelkedően teljesítenek a pénzügyi stabilitás értékelési szempontban.
4. Growww Digital: 90,91 százalék
Összesített értékelés: 90,91 százalék
Árbevétel: 825 millió forint
Csapatméret: 26 fő
A Growww Digital egy közép- és keleteurópai (CEE) fókuszú digitális marketingügynökség, amely teljesítményorientált szolgáltatásokat nyújt — PPC (Google Ads, Shopping), SEO, digitális analitika, közösségi média és tartalommarketing — a régióban működő webáruházak és középvállalatok számára. A cég Google Premier Partner és saját fejlesztésű hirdetésautomatizálási és CSS megoldásokat is fejlesztenek. Kiemelt céljuk az export- és terjeszkedési támogatása az ügyfeleknek a CEE régióban. A Growww összesített értékelése megegyezik a Marketing21 és a HD marketing értékeivel, ugyanakkor az árbevétel tekintetében kiemelkedőek (másodikok az Intren után).
5. Drive Online: 81,82 százalék
Összesített értékelés: 81,82 százalék
Árbevétel: 240 millió forint
Csapatméret: 12 fő
A Drive Online teljes körű online marketing ügynökség, amely 2015‑ben alakult. A csapat fő fókusza a Google Ads és Meta (Facebook, Instagram) kampánykezelés, de szolgáltatásaik között szerepelnek még a weboldal- és webshop tervezés, kreatív tartalomkészítés, TikTok kampányok és marketing tanácsadás is. A Drive Online négy alkalommal nyerte el a Marketing Diamond Awards díjat a Magyar Marketing Szövetség szervezésében, többek között a közösségi média megoldások, design, kis költségvetésű kampányok és bevezető kampányok kategóriákban. Az ügynökség célja, hogy ügyfeleinek adatvezérelt, eredményorientált online marketing megoldásokat kínáljon, amelyek segítik őket a vevőszerzésben és a digitális jelenlétük erősítésében. A cég összesített értékelései holtversenyben állnak a lista hatodik Chiro Marketinggel.
6. Chiro Marketing: 81,82 százalék
Összesített értékelés: 81,82 százalék
Árbevétel: 248 millió forint
Csapatméret: 10 fő
A Chiro Marketing az etikus, adatalapú és személyre szabott kampányokra építi üzleti sikereit. Különlegessége, hogy minden ügyfélnek egyedi stratégiát dolgoznak ki, miközben a márkaépítés és a hosszú távú növekedés is a fókuszban van. A csapat szoros együttműködésben dolgozik az ügyfelekkel, biztosítva a mérhető, fenntartható eredményeket. A Chiro kifejezetten sok pozitív értékelést kapott elégedett ügyfelektől, összesített pontszámaiban holtversenyben állnak a Drive Online-al.
7. Dog & Pony: 77,27 százalék
Összesített értékelés: 77,27 százalék
Árbevétel: 214 millió forint
Csapatméret: 9 fő
A Dog & Pony különlegessége, hogy ötvözi a digitális és offline marketinget, így átfogó megoldásokat kínál ügyfeleinek. Szolgáltatásaik közé tartozik a közösségi média menedzsment, SEO, PPC kampányok, webfejlesztés, tartalommarketing, PR kommunikáció, kreatív tervezés és a rendezvényszervezés is. A Dog & Pony csapata tapasztalt szakemberekből áll, akik a legújabb trendek és technológiák alkalmazásával dolgoznak a sikeres kampányok megvalósításán. Az ügynökség célja, hogy ügyfeleinek hatékony és kreatív megoldásokat kínáljon a piacon való kiemelkedés érdekében.
8. Exaline: 72,73 százalék
Összesített értékelés: 72,73 százalék
Árbevétel: 141 millió forint
Csapatméret: 13 fő
Az Exaline különlegessége, hogy garanciát vállalnak az eredményekre, és a cég weboldala szerint minden szerződésben konkrét teljesítési pontokat határoznak meg. Ha ezeket nem teljesítik, extra hónapot dolgoznak vagy visszafizetik a megbízási díjat. Emellett heti szintű online megbeszéléseket tartanak ügyfeleikkel, biztosítva a folyamatos kommunikációt és a sikeres együttműködést. A lista értékelési szempontjai között kiemelkednek az ügyfélértékelések mennyiségében, ugyanakkor árbevételük elmarad a lista többi szereplőjétől.
9. Future Management: 72,73 százalék
Összesített értékelés: 72,73 százalék
Árbevétel: 208 millió forint
Csapatméret: 22 fő
A FutureManagement az első nem budapesti ügynökség a listán. A cég debreceni székhelyű és 8 éve működik. Céljuk, hogy ügyfeleiknek egységes, márkahiteles online jelenlétet biztosítsanak. Szolgáltatásaik között szerepel a weboldal készítés, logó- és arculattervezés, PPC kampányok kezelése, valamint social média tartalomgyártás. A csapat kiemelkedik csapatméret szempont szerint, de árbevételük és pénzügyi stabilitásuk valamivel alacsonyabb mint a lista többi szereplőjének.
10. EAZY Digital: 63,64 százalék
Összesített értékelés: 63,64 százalék
Árbevétel: 490 millió forint
Csapatméret: 12 fő
Az EAZY Digital ismét egy fővárosi, full-service digitális ügynökség. Fő tevékenységük a Google és Facebook hirdetéskezelés, de emellett kínálnak SEO, webfejlesztés, közösségi média menedzsment és digitális tanácsadás szolgáltatásokat is. Az ügynökség kiemelkedően teljesít az árbevétel értékelési szempontban, ugyanakkor az online megtalálható ügyfélértékelések mennyisége viszonylag alacsony.
A legjobb marketing ügynökségek lista módszertana
Módszertan: a lista összeállítása során pontozási rendszert alkalmaztunk, ami figyelembe veszi a vizsgált cég árbevételét, a csapat méretét, a pénzügyi fenntarthatóságot (profitabilitás), az ügynökség korát és az ügyfelek által leadott online értékeléseket. A vizsgált marketing ügynökségeket Google keresés és ügynökségeket listázó adatbázisok segítségével azonosítottuk. Ezután az elérhető maximális pontszám és a cég által elért pontszám hányadosából képeztünk egy százalékos összesítő értéket – így állt össze a legjobb marketing ügynökségek rangsora.
Fontos leszögezni, hogy a top 10 marketing ügynökség összeállítása során közel 40 ügynökség publikus adatait néztük át, tehát a lista végén szereplő ügynökségek értékelése is kiemelkedőnek tekinthető az átlagos ügynökségekhez képest. A top10 lista készítője a Marketing21, ahol minden évben végzünk versenytárselemzést belső használatra. Ezúttal úgy döntöttünk, hogy publikusan is elérhetővé tesszük. Bízunk benne, hogy ezzel segíteni tudunk az ügynökségeket kereső cégeknek megtalálni a megfelelő partnert.
(x)