Hétfőn a kínai vállalat megemelte értékesítési célját, és most már 130 ezer darabot szeretne eladni idén, ami jóval felülmúlja az eredetileg kitűzött 76 000 darabos cél. Hogy lépést tartson a kereslettel, a Xiaomi június óta megduplázta a gyártási műszakokat, és elindította a prémium SU7 Ultra modellt, amelynek ára több mint 110 ezer dollár. A bevétel 92,5 milliárd jüan (12,77 milliárd dollár) volt a szeptember 30-án zárult negyedévben, ami felülmúlta az elemzők 91,1 milliárd jüanra vonatkozó konszenzusos becslését.
A Xiaomi autós üzletága azonban még mindig veszteségesen működik. Az egység 1,5 milliárd jüan korrigált veszteséget jelentett a negyedévről, 17,1 százalékos bruttó nyereséghányaddal. A negyedév során a Xiaomi megőrizte pozícióját a világ harmadik legnagyobb okostelefon-gyártójaként, 42,8 millió darabos kiszállítással, ami 3 százalékos növekedést jelent, és a piac 14 százalékát foglalja el a Canalys piackutató cég szerint – írta reggeli elemzésében az Equilor.