Tartós, kiszámítható árak a változó körülmények között - Innovatív, előre mutató fejlesztések a dm-nél

A négy hónapon át nem emelkedő tartós áraknak, a jó ár-érték arányú dm márkás termékeknek, az online szolgáltatások fejlesztésének és a törzsvásárlóknak szóló kedvező ajánlatoknak is fontos szerepe van abban, hogy a dm az idei évet is sikeresen, forgalmi növekedéssel tudta zárni.

Magyar Péter lenne jobb a gödörben lévő magyar gazdaságnak vagy Orbán Viktor?
Nem lesz baj abból, hogy a nyugdíjmegtakarításokat ingatlancélra is el lehet költeni?
Online Klasszis Klub élőben Felcsuti Péterrel!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is!

2024. november 28. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A dm a kihívásokkal teli időszakban is az innovatív, előre mutató megoldásokban hisz, tudatosan halad kitűzött céljai fele több stratégiai területen is, mindeközben rugalmasan reagál az aktuális történésekre.  A dm 162 milliárd forintos forgalommal (bolti és online shop) zárta a gazdasági évet, ezzel +21,79 százalékos növekedést ért el az előző gazdasági évhez képest. A növekedés lehetőséget adott arra, hogy folytassák a megkezdett fejlesztéseket, megvalósítsák és bővítsék társadalmi felelősségvállalás kezdeményezéseiket, munkatársaiknak pedig kiszámítható munkafeltételeket biztosítsanak. Az év eleji béremelésen kívül év közben extra 5 százalékos emelést hajtott végre a dm, 5000 forintról 10 000 forintra emelték a Multipay kártya céges saját vásárlás zsebének havi feltöltését, emellett egyszeri 50.000 Ft értékű vásárlási keretet is biztosítottak a munkavállalók számára.

Minden igényt kielégítő szortiment, megbízható árak

A Mindig megéri tartós áraknak köszönhetően az árak a dm-ben négy hónapig nem emelkednek, ez kiszámíthatóságot ad a változó körülmények között. A szortiment kialakításánál továbbra is a vásárlói igények lehető legszélesebb lefedése a cél, a trendek, fogyasztói elvárások mellett a fenntarthatóság is nagyban alakítja a kínálatot. A dm a NielsenIQ kiskereskedelmi indexe alapján a 2021/22-es gazdasági évben növelni tudta a részesedését a teljes vegyiáru-szektoron belül mind a teljes piacon, mind a drogériák körében. A lánc piacvezető a dekorkozmetikumok értékbeli eladásában, a drogériák körében pedig első a pelenka, az intim termékek, az arcápolás, a lábápolás és a fogkefe kategóriákban, szinte kivétel nélkül mindegyik felsorolt termékkörben növelve értékbeli részesedését az előző gazdasági évhez képest.

Dinamikusan fejlődő online shop

A gazdasági eredményben fontos szerepe volt a fejlődő online shopnak, amely 50 százalékos növekedést ért el az előző év azonos időszakához képest. Az e-kereskedelem mára már nem csupán kiegészítő lába az értékesítésnek, hanem szerves része, amely szorosan összefonódik a bolti, logisztikai területekkel is. Egyre népszerűbb a 2022 nyarán bevezetett 1,5 órán belüli Expressz átvételi lehetőség, ezzel a vásárlók 10-12 %-a élt az elmúlt időszakban.

dmLIVE Shopping: inspiráló tartalmakkal a vásárlókért

A 2022-es évet áthatották a művészet, a természet és az emberek általi impulzusok, amelyekből ihletet meríthetnek a vásárlók. Tavasszal érkezett meg a dm APP, ahol a felhasználó jelölni tudja kedvenc üzleteit, be tudja szkennelni a terméket, ami kifogyott, és azonnal hozzá tudja adni a bevásárlólistához, továbbá  megtalál minden fontos információt az active beauty programról. Ősztől az applikációban dmLIVE Shopping adásokkal is készültek, a meghívott szakértők élőben közvetítik a szépségápolással, táplálkozással és életmóddal kapcsolatos témákat. A drogéria active beauty törzsvásárlói programja jelenleg 1,7 millió tagot számlál, amelyből 89 százalékuk rendszeresen használja az active beauty kártyát. Az elmúlt időszakban nagy hangsúlyt fektetett a dm az active beauty és az online shop fiókok összekapcsolására is, hiszen a vásárlók így tudják a legjobban kihasználni a dm szolgáltatásait és a kedvezményekre jogosító ajánlatait. 

Tudatos lépések az energiaoptimalizálásban

A drogéria 263 üzletben 3153 munkatárssal szolgálja ki a vásárlókat, a boltok fenntartható üzemeltetése folyamatosan napirenden van: 178 üzletben és a raktár 13 000 m2-én már LED-re cserélték a világítást, valamint a tavaly telepített érdi napelemes rendszer a telephely áramfogyasztásának 20%-át termeli meg. A 2022/23-as gazdasági évben mindkét központ és központi raktár, valamint 30 üzletet függetlenítenek a gáztól, a következő gazdasági évben pedig további 30 üzlet leválasztását tervezik.

(x)

Véleményvezér

Sok nagy okos már világháborút lát

Sok nagy okos már világháborút lát 

Az orosz ballisztikus rakéta bevetése egy teszt volt.
Súlyos higiéniai problémák miatt megbüntették a szekszárdi kórházat

Súlyos higiéniai problémák miatt megbüntették a szekszárdi kórházat 

A büntetés mértéke nevetséges.
Bécsben olcsóbb lakni, mint Budapesten

Bécsben olcsóbb lakni, mint Budapesten 

A jövedelemhez képest Bécsben a legolcsóbb a lakhatás egész Európában.
Obszcén szavakkal fideszes nyugdíjas kommandó fogadta Magyar Pétert a miskolci gyermekotthon előtt

Obszcén szavakkal fideszes nyugdíjas kommandó fogadta Magyar Pétert a miskolci gyermekotthon előtt 

A nyugdíjas fizetések nagyon felizgultak Magyar Péter látogatása miatt.
Elképesztő állapotokat talált Magyar Péter egy gyermekvédelmi intézményben

Elképesztő állapotokat talált Magyar Péter egy gyermekvédelmi intézményben 

Az ellenzéki vezető szerint a Fidesz propagandistákat vet be, hogy az emberek ismerhessék meg a valóságot.
Lesújtó adat a magyarok életesélyeiről

Lesújtó adat a magyarok életesélyeiről 

Az elmaradt reformok tragédiája.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo