Sokat várnak az Utolsó Jedi-től

Még három hét van hátra a Star Wars: Az utolsó Jedik forgalmazásáig, de az elemzők szerint akkora az érdeklődés az űrsaga folytatása iránt, hogy premierjén akár a 200 millió dollárt (53 milliárd forintot) is meghaladhatja a jegybevétele.

Az illúziók vége – a racionalitás kezdete –
úgy tűnik el az ESG, hogy velünk marad?

Klasszis Fenntarthatóság 2025 konferencia

2025. november 4., Budapest

Jelentkezzen most!

A The Hollywood Reporter emlékeztetett arra, hogy a 200 milliós álomhatárt csak nagyon kevés filmnek sikerült túlszárnyalnia. Két éve, a Star Wars: Az ébredő Erő 248 millió dolláros (65,4 milliárd forintos) rekordbevétellel nyitotta meg decemberben mozis karrierjét Észak-Amerikában. A sorozattól különálló Zsivány Egyes - Egy Star Wars-történetre pedig tavaly decemberben 155,1 millió dollárért (41 milliárd forintért) váltottak jegyet a nézők a premierjén.

Az ébredő Erőn kívül a 200 millió dollár fölött debütálók klubjába még a Jurassic World tartozik 208,8 millió dollárral (55 milliárd forinttal) és a Bosszúállók 207,4 millió dollárral (54,6 milliárd forinttal). A stúdiók sohasem fűznek kommentárt az ilyen előrejelzésekhez, de a Disney bennfentesei szerint az új Star Wars-epizód bizonyára felülmúlja majd A szépség és a szörnyeteg 174,8 millió dolláros (46 milliárd forintos) bemutatkozását, és az idei legnagyobb bevétellel kezdi majd meg forgalmazását.

A Star Wars: Az utolsó Jedik című sci-fit Rian Johnson rendezte, a főszerepekben Daisy Ridley, Carrie Fisher, Adam Driver, John Boyega, Oscar Isaac és Lupita Nyong'o látható, de a filmben királyi fellépés is lesz. A magyar mozikban december 14-től tekinthető meg a legendás űroperett nyolcadik része.

A Star Wars filmnek jó, de jelszónak nem az igazi
Még mindig nem tudunk jelszavakat adni: a SplashData legfrissebb összesítése szerint most is ugyanazokat a könnyen megfejthető jelszavakat használja a legtöbb felhasználó. Újdonság viszont, hogy a gyakran használt szavak közé feljött a Star Wars – ami filmek jó, de jelszónak pocsék.
 

 

Véleményvezér

Hadházy Ákos kormányzati plakátokra ragasztja véleményét

Hadházy Ákos kormányzati plakátokra ragasztja véleményét 

A plakáthelyekre fókuszálódott a választási kampány.
Gulyás Gergely ismét egy otromba butaságot mondott

Gulyás Gergely ismét egy otromba butaságot mondott 

Gulyás Gergely Miniszterelnökséget vezető miniszter sokszor hadilábon áll a valósággal.
Ingyen lehet utazni a Békemenetre

Ingyen lehet utazni a Békemenetre 

Vajon ki fizeti a Békemenetet?
Magyar fiatal halt meg az ukrajnai háborúban

Magyar fiatal halt meg az ukrajnai háborúban 

A „Nemo” hívójelű fiatal magyar önkéntes volt.
Jön az orosz hadiadó, nincs pénz a háborúra

Jön az orosz hadiadó, nincs pénz a háborúra 

Trump most Ukrajnára koncentrál majd.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo