Több termékes link organikus posztoknál is
A több termékes (caroussel) hirdetés típusok elég jól működnek, úgy tűnik a Facebook szerint ideje ezeket kipróbálni organikusan is. Megjelent több Facebook oldalunkon ez a lehetőség: ha egy link posztot hozunk létre, több képet tudunk feltölteni. A link ugyanaz lesz, de a formátum valószínűleg több kattintást fog vonzani. Több képes link poszt feltöltése: ha feltöltünk egy linket, a Facebook feldolgozza a képeket, és rögtön megjeleníti az újakat, vagy tölthetünk melléjük másikat. A link ugyanaz marad.
Videó a több termékes hirdetésekben
Ez ugyanez a formátum, de a hirdetés verzió, ahol hamarosan videó is meg tud jelenni a képek helyén. Ezt még élőben nem láttuk, de hamarosan érkezik. Power Editorban lesz elérhető ez a funkció.
Hírfolyam összefoglaló
A Facebook készített egy kis összefoglaló oldalt a hírfolyamról, ahol át lehet tekinteni a működést és tippeket is kapunk. Sok újdonság a tartalmában nincs, de jó, hogy egy felületre gyűjtik az információkat.
Animált mobil profil képek
Mobilon a Facebook profil képünk hamarosan animált formában is meg tud jelenni.
Lehetőséget kapunk majd arra, hogy a profil képünket pár napra, előre meghatározott időre cseréljük le. Legyen ez egy ügy támogatás, egy saját fontos esemény, vakáció… bármi lehet a cél, praktikus lehet, hiszen utána nem kell szöszölni azzal, hogy visszaváltsuk.
Egyre közelebb az Instagram hirdetések
Facebook oldalhoz már régóta lehet kapcsolni Instagram profilt, Business managerbe is be lehet már kötni egy ideje. Most a Facebook megnyitotta a hirdetési API-t mindenkinek, minden országban, azt is várhatjuk, hogy hamarosan Power Editorban megjelenik az Instagram a megjelenési felületek között.
Új optimalizációs lehetőségek
Az Advertising Week alkalmával jelentették be egy új mérési megoldást (amivel tulajdonképpen a tévés piac ellen megy a Facebook), TRP (target rating point) néven. Így a tévés média vásárlók fognak tudni egyszerűbben kampányokat tervezni mindkét felületen. Vagy gondolom a tévé helyett Facebookon.
Brand Awarness optimalizációval is lehet majd hirdetnie a Reach & Frequency hirdetéseknél. Ezek lényege az lesz, hogy nem csak sima elérést vagy megjelenést vesz figyelembe a Facebook, hanem azt is, hogy mennyi időt töltenek el az emberek ugyanannak a márkának a hirdetéseivel. A több alkalom és a több idő segíteni fog a hirdetés tartalmának a felidézésében, ebben is fog tudni segíteni a Facebook.