Több, mint Volvo kereskedés
A Volvo egészen máshogyan gondolkozik a vásárlói igények kielégítéséről, mint az autógyártók általában. A legtöbb Volvo kereskedés (mint például a Volvo Budapest) különböző izgalmas szolgáltatásokkal teszi még szimpatikusabbá a svéd márkát meglévő és leendő ügyfeleik számára.
Azonban felesleges tovább tömjénezni a Volvo-t, ugyanis néhány évvel ezelőtti húzásuk többet ér minden szónál. A márka ugyanis bevezette a Personal Service szolgáltatást, és ezzel egy egészen új világ nyílt meg a felhasználók előtt. Ezt az ötletet vette át a Volvo Budapest is.
Ügyfélbarát márka, ügyfélbarát szervíz
A Volvo Budapest Personal Service programja tehát nem magyar találmány: a göteborgi Volvo központ iránymutatásai és a környező európai országok márkaszervizeinek tapasztalatai alapján jött létre.
A 2017-óta működő Volvo szervíz rendszer, azaz a Personal Service program legfőbb célja, hogy az ügyfelek közvetlen kapcsolatba léphessenek az autók technikusaival. Ennek köszönhetően első kézből kapnak meg minden információt, amire szükségük lehet és személyesen érdeklődhetnek az autó állapotáról és a szükséges javításokról is.
Elektromos Volvo típusok szervizelése
A Volvo nem titkolt szándéka, hogy a belsőégésű motort rövidesen teljesen lecserélje az elektromos meghajtású autókra. Abból is látszik, hogy a svéd gyártó a zöld megoldások híve és valóban komolyan gondolja az elektromos autók gyártására való átállást, hogy a C40 Recharge után most a Volvo EX90 tisztán elektromos szabadidőjárművel rukkolt elő.
Noha a tisztán elektromos Volvo típusok szervizelése számos szempontból eltér a belsőégésűek szervizelésétől, a Personal Service program nem tesz kivételt: mindegyik típus karbantartása és szervizelése elérhető az összes ügyfél számára, hiszen a belsőégésű motoroktól a hibrid típusokon át a tisztán elektromos modellekig minden Volvo autó megérdemli a megfelelő törődést.