A bankokat is papírmentessé teszi a fintech

Perszonalizáció, költségcsökkentés és környezetvédelmi megfontolások adják az alapját az új nyomtatási technológiák elfogadásának az európai pénzügyi szolgáltatók vezetői körében.

Elmossa az árrésstopot a recesszió?
Mekkora sebeket ejt rajtunk Donald Trump vámháborúja?

Online Klasszis Klub élőben Jaksity Györggyel!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a neves közgazdászt!

2025. április 22. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A Ricoh Europe által, 785 európai pénzügyi vállalat körében készített új tanulmány eredménye szerint a megkérdezettek 83 százaléka úgy véli, hogy a papírmentes és a személyre szabottabb banki ügyintézési formák bevezetése kulcsfontosságú kihívások az iparág számára. 58 százalékuk már elkezdte új nyomtatási technológiák alkalmazását ezen igények kielégítésére.

Még kockás papíron döntünk, de aztán irány az e-bank
Háromból egy hazai megtakarító szívesen használ e-portfóliót vagy távbankár segítséget befektetési tranzakcióinak végrehajtásához a hagyományos bankolási mód mellett – jelzi a digitális szolgáltatások rohamos terjedését a K&H.
David Mills, a Ricoh Europe vezérigazgatója szerint: „A pénzügyi szolgáltatási ágazat változik. Mivel a feltörekvő bankok és a startup vállalkozások a piacon régóta jelen lévőkkel versenyeznek az ügyfelek kegyeiért, az iparág rapid mértékben orientálódik digitális platformok felé. A papírmentes modellek és az új nyomtatási technológiák nélkülözhetetlenek a pénzügyi szervezetek számára, amelyek az új és felhasználóbarát fintech szolgáltatókkal próbálnak versenyezni.”

Az ügyfelek igénylik

A pénzügyi szervezetek 89 százaléka bízik abban, hogy képes reagálni az ügyfelek papírmentes számlázási igényeire. Azonban az ügyfelek változatos igényei és a nagyobb testreszabhatóság szükségessége nem teszi ezt olyan egyszerűvé. 69 százalékuk tapasztalta azt, hogy idősebb ügyfeleik nem támogatják a papírmentes számlázást.

Ennek megfelelően az ügyfelek számára személyre szabott interakciók lehetősége és a preferenciáik rögzítése döntő fontosságú a vevői lojalitás megnyerése szempontjából. 72 százalékuk kifejezetten olyan munkaerőt keres, amellyel könnyebben reagálhat a vevők változó igényeire és előre láthatja azokat. 51 százalékuk új nyomtatási technológiákat alkalmaz a szén-dioxid-kibocsátás csökkentése és a környezetvédelmi szempontok figyelembevétele érdekében.

Mills hozzáteszi: "A pénzügyi ügyfelek hírhedten elégedetlenek túlzott vagy irreleváns kommunikáció esetén. Az új nyomtatási technológiák segítik az egyes szervezetek banki folyamatinak korszerűsítésében, a költséghatékonyság megteremtésében és az egyre öko-tudatosabb fogyasztók kiszolgálásában.”

Bemutatjuk a Piac & Profit Online Akadémia kurzusvezetőit!
Új szolgáltatással jelentkezik a Piac & Profit a hazai kkv-döntéshozók üzleti tudásának gyarapítása érdekében. Piac & Profit Online Akadémiát indítottunk a Piac & Profit Konferenciák legsikeresebb, legjobb előadói kurzusvezetői közreműködésével. Az online képzések egyre népszerűbbek, sokak számára elérhetőbbek. A konferenciákon felhalmozott tudásokat ajánljuk a kkv-döntéshozóknak és az adott szakma jövőjét előre megismerni akaróknak.

Véleményvezér

A statisztika azt mutatja, hogy mit sem érnek a kormányzati hatósági árak

A statisztika azt mutatja, hogy mit sem érnek a kormányzati hatósági árak 

Árkorlátozás ide, vagy oda, azok mennek felfelé.
2,9 milliárd forintért árulja dubaji luxuslakását a volt jegybankelnök fia

2,9 milliárd forintért árulja dubaji luxuslakását a volt jegybankelnök fia 

Szépen gazdagodott a Matolcsy gyerek.
A cseh kormánypártok Orbán Viktor rémével kampányolnak

A cseh kormánypártok Orbán Viktor rémével kampányolnak 

Orbán Viktort kifejezetten negatív színben tüntetik fel cseh plakátokon.
Kiderült miért vonta vissza vámjait Trump

Kiderült miért vonta vissza vámjait Trump 

A közgazdászok pártállás nélkül visítanak.
180 fokot fordult Orbán Viktor és Donald Trump barátja

180 fokot fordult Orbán Viktor és Donald Trump barátja 

A politikusok némelyike felülmúlja a szélkakasokat.

Info & tech

Cégvezetés & irányítás

Piac & marketing


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo