A bankokat is papírmentessé teszi a fintech

Perszonalizáció, költségcsökkentés és környezetvédelmi megfontolások adják az alapját az új nyomtatási technológiák elfogadásának az európai pénzügyi szolgáltatók vezetői körében.

A Ricoh Europe által, 785 európai pénzügyi vállalat körében készített új tanulmány eredménye szerint a megkérdezettek 83 százaléka úgy véli, hogy a papírmentes és a személyre szabottabb banki ügyintézési formák bevezetése kulcsfontosságú kihívások az iparág számára. 58 százalékuk már elkezdte új nyomtatási technológiák alkalmazását ezen igények kielégítésére.

Még kockás papíron döntünk, de aztán irány az e-bank
Háromból egy hazai megtakarító szívesen használ e-portfóliót vagy távbankár segítséget befektetési tranzakcióinak végrehajtásához a hagyományos bankolási mód mellett – jelzi a digitális szolgáltatások rohamos terjedését a K&H.
David Mills, a Ricoh Europe vezérigazgatója szerint: „A pénzügyi szolgáltatási ágazat változik. Mivel a feltörekvő bankok és a startup vállalkozások a piacon régóta jelen lévőkkel versenyeznek az ügyfelek kegyeiért, az iparág rapid mértékben orientálódik digitális platformok felé. A papírmentes modellek és az új nyomtatási technológiák nélkülözhetetlenek a pénzügyi szervezetek számára, amelyek az új és felhasználóbarát fintech szolgáltatókkal próbálnak versenyezni.”

Az ügyfelek igénylik

A pénzügyi szervezetek 89 százaléka bízik abban, hogy képes reagálni az ügyfelek papírmentes számlázási igényeire. Azonban az ügyfelek változatos igényei és a nagyobb testreszabhatóság szükségessége nem teszi ezt olyan egyszerűvé. 69 százalékuk tapasztalta azt, hogy idősebb ügyfeleik nem támogatják a papírmentes számlázást.

Ennek megfelelően az ügyfelek számára személyre szabott interakciók lehetősége és a preferenciáik rögzítése döntő fontosságú a vevői lojalitás megnyerése szempontjából. 72 százalékuk kifejezetten olyan munkaerőt keres, amellyel könnyebben reagálhat a vevők változó igényeire és előre láthatja azokat. 51 százalékuk új nyomtatási technológiákat alkalmaz a szén-dioxid-kibocsátás csökkentése és a környezetvédelmi szempontok figyelembevétele érdekében.

Mills hozzáteszi: "A pénzügyi ügyfelek hírhedten elégedetlenek túlzott vagy irreleváns kommunikáció esetén. Az új nyomtatási technológiák segítik az egyes szervezetek banki folyamatinak korszerűsítésében, a költséghatékonyság megteremtésében és az egyre öko-tudatosabb fogyasztók kiszolgálásában.”

Bemutatjuk a Piac & Profit Online Akadémia kurzusvezetőit!
Új szolgáltatással jelentkezik a Piac & Profit a hazai kkv-döntéshozók üzleti tudásának gyarapítása érdekében. Piac & Profit Online Akadémiát indítottunk a Piac & Profit Konferenciák legsikeresebb, legjobb előadói kurzusvezetői közreműködésével. Az online képzések egyre népszerűbbek, sokak számára elérhetőbbek. A konferenciákon felhalmozott tudásokat ajánljuk a kkv-döntéshozóknak és az adott szakma jövőjét előre megismerni akaróknak.

Véleményvezér

Lázár János hatalmas öngólja, a betiltott vonatinfó helyére egyre újabb verziók születnek

Lázár János hatalmas öngólja, a betiltott vonatinfó helyére egyre újabb verziók születnek 

A betiltás a digitális világban immár mulatság tárgya.
Semmi nem fog Magyar Péteren

Semmi nem fog Magyar Péteren 

Ezúttal komoly kihívóra lelt Orbán Viktor.
Ha valaki féláron szeretne friss gyümölcsöt csak Bécsbe kell kiugrania

Ha valaki féláron szeretne friss gyümölcsöt csak Bécsbe kell kiugrania 

Hol van már Magyarország egykori olcsósága.
A fideszes oligarcháknak már annyi pénzük van, hogy lebegő luxusvillára is jut Tihanyban

A fideszes oligarcháknak már annyi pénzük van, hogy lebegő luxusvillára is jut Tihanyban 

A luxizás magyar császára nagyot villantott.
Gázra lépett a MÁV, pontosság és tisztaság helyett propaganda

Gázra lépett a MÁV, pontosság és tisztaság helyett propaganda 

A MÁV biztosítja a késést, a sző valódi és átvitt értelmében egyaránt.
Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint

Újabb furfangot eszelt ki a kormány a szabad sajtó betiltására Hadházy Ákos szerint 

Csökken a normativitása a magyar társadalomnak.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo