A bankokat is papírmentessé teszi a fintech

Perszonalizáció, költségcsökkentés és környezetvédelmi megfontolások adják az alapját az új nyomtatási technológiák elfogadásának az európai pénzügyi szolgáltatók vezetői körében.

Megváltó vagy „csak” leváltó lehet Magyar Péter? Kihúzza az Orbán-kormány 2026-ig?
Meddig marad szankciós listán Rogán Antal? Mi lesz a régi ellenzékkel?
Online Klasszis Klub élőben Kéri Lászlóval!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is a politológustól!

2025. január 23. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A Ricoh Europe által, 785 európai pénzügyi vállalat körében készített új tanulmány eredménye szerint a megkérdezettek 83 százaléka úgy véli, hogy a papírmentes és a személyre szabottabb banki ügyintézési formák bevezetése kulcsfontosságú kihívások az iparág számára. 58 százalékuk már elkezdte új nyomtatási technológiák alkalmazását ezen igények kielégítésére.

Még kockás papíron döntünk, de aztán irány az e-bank
Háromból egy hazai megtakarító szívesen használ e-portfóliót vagy távbankár segítséget befektetési tranzakcióinak végrehajtásához a hagyományos bankolási mód mellett – jelzi a digitális szolgáltatások rohamos terjedését a K&H.
David Mills, a Ricoh Europe vezérigazgatója szerint: „A pénzügyi szolgáltatási ágazat változik. Mivel a feltörekvő bankok és a startup vállalkozások a piacon régóta jelen lévőkkel versenyeznek az ügyfelek kegyeiért, az iparág rapid mértékben orientálódik digitális platformok felé. A papírmentes modellek és az új nyomtatási technológiák nélkülözhetetlenek a pénzügyi szervezetek számára, amelyek az új és felhasználóbarát fintech szolgáltatókkal próbálnak versenyezni.”

Az ügyfelek igénylik

A pénzügyi szervezetek 89 százaléka bízik abban, hogy képes reagálni az ügyfelek papírmentes számlázási igényeire. Azonban az ügyfelek változatos igényei és a nagyobb testreszabhatóság szükségessége nem teszi ezt olyan egyszerűvé. 69 százalékuk tapasztalta azt, hogy idősebb ügyfeleik nem támogatják a papírmentes számlázást.

Ennek megfelelően az ügyfelek számára személyre szabott interakciók lehetősége és a preferenciáik rögzítése döntő fontosságú a vevői lojalitás megnyerése szempontjából. 72 százalékuk kifejezetten olyan munkaerőt keres, amellyel könnyebben reagálhat a vevők változó igényeire és előre láthatja azokat. 51 százalékuk új nyomtatási technológiákat alkalmaz a szén-dioxid-kibocsátás csökkentése és a környezetvédelmi szempontok figyelembevétele érdekében.

Mills hozzáteszi: "A pénzügyi ügyfelek hírhedten elégedetlenek túlzott vagy irreleváns kommunikáció esetén. Az új nyomtatási technológiák segítik az egyes szervezetek banki folyamatinak korszerűsítésében, a költséghatékonyság megteremtésében és az egyre öko-tudatosabb fogyasztók kiszolgálásában.”

Bemutatjuk a Piac & Profit Online Akadémia kurzusvezetőit!
Új szolgáltatással jelentkezik a Piac & Profit a hazai kkv-döntéshozók üzleti tudásának gyarapítása érdekében. Piac & Profit Online Akadémiát indítottunk a Piac & Profit Konferenciák legsikeresebb, legjobb előadói kurzusvezetői közreműködésével. Az online képzések egyre népszerűbbek, sokak számára elérhetőbbek. A konferenciákon felhalmozott tudásokat ajánljuk a kkv-döntéshozóknak és az adott szakma jövőjét előre megismerni akaróknak.

Véleményvezér

Magyar Péter ezúttal nagyon bele szállt Gulyás Gergelybe

Magyar Péter ezúttal nagyon bele szállt Gulyás Gergelybe 

Kölcsönösen árulással vádolják egymást.
A szankciók hatására beállt a Gazprom a földbe

A szankciók hatására beállt a Gazprom a földbe 

Vége a Gazprom nagyhatalmi státuszának.
Bréking, Orbán Viktor a dzsungelbe tart

Bréking, Orbán Viktor a dzsungelbe tart 

Reméljük Orbán Viktor testőrei remek dzsungelharcosok.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo