A bankokat is papírmentessé teszi a fintech

Perszonalizáció, költségcsökkentés és környezetvédelmi megfontolások adják az alapját az új nyomtatási technológiák elfogadásának az európai pénzügyi szolgáltatók vezetői körében.

Kíváncsi rá, hogyan befolyásolják a világpolitikai viharok az Ön pénztárcáját?
Csatlakozzon azokhoz, akik nemcsak figyelik,
hanem értik is, mi történik a világban - és a tőkepiacokon!

Klasszis Befektetői Klub

2025. május 27. 17:00, Budapest

Részletek és jelentkezés

A Ricoh Europe által, 785 európai pénzügyi vállalat körében készített új tanulmány eredménye szerint a megkérdezettek 83 százaléka úgy véli, hogy a papírmentes és a személyre szabottabb banki ügyintézési formák bevezetése kulcsfontosságú kihívások az iparág számára. 58 százalékuk már elkezdte új nyomtatási technológiák alkalmazását ezen igények kielégítésére.

Még kockás papíron döntünk, de aztán irány az e-bank
Háromból egy hazai megtakarító szívesen használ e-portfóliót vagy távbankár segítséget befektetési tranzakcióinak végrehajtásához a hagyományos bankolási mód mellett – jelzi a digitális szolgáltatások rohamos terjedését a K&H.
David Mills, a Ricoh Europe vezérigazgatója szerint: „A pénzügyi szolgáltatási ágazat változik. Mivel a feltörekvő bankok és a startup vállalkozások a piacon régóta jelen lévőkkel versenyeznek az ügyfelek kegyeiért, az iparág rapid mértékben orientálódik digitális platformok felé. A papírmentes modellek és az új nyomtatási technológiák nélkülözhetetlenek a pénzügyi szervezetek számára, amelyek az új és felhasználóbarát fintech szolgáltatókkal próbálnak versenyezni.”

Az ügyfelek igénylik

A pénzügyi szervezetek 89 százaléka bízik abban, hogy képes reagálni az ügyfelek papírmentes számlázási igényeire. Azonban az ügyfelek változatos igényei és a nagyobb testreszabhatóság szükségessége nem teszi ezt olyan egyszerűvé. 69 százalékuk tapasztalta azt, hogy idősebb ügyfeleik nem támogatják a papírmentes számlázást.

Ennek megfelelően az ügyfelek számára személyre szabott interakciók lehetősége és a preferenciáik rögzítése döntő fontosságú a vevői lojalitás megnyerése szempontjából. 72 százalékuk kifejezetten olyan munkaerőt keres, amellyel könnyebben reagálhat a vevők változó igényeire és előre láthatja azokat. 51 százalékuk új nyomtatási technológiákat alkalmaz a szén-dioxid-kibocsátás csökkentése és a környezetvédelmi szempontok figyelembevétele érdekében.

Mills hozzáteszi: "A pénzügyi ügyfelek hírhedten elégedetlenek túlzott vagy irreleváns kommunikáció esetén. Az új nyomtatási technológiák segítik az egyes szervezetek banki folyamatinak korszerűsítésében, a költséghatékonyság megteremtésében és az egyre öko-tudatosabb fogyasztók kiszolgálásában.”

Bemutatjuk a Piac & Profit Online Akadémia kurzusvezetőit!
Új szolgáltatással jelentkezik a Piac & Profit a hazai kkv-döntéshozók üzleti tudásának gyarapítása érdekében. Piac & Profit Online Akadémiát indítottunk a Piac & Profit Konferenciák legsikeresebb, legjobb előadói kurzusvezetői közreműködésével. Az online képzések egyre népszerűbbek, sokak számára elérhetőbbek. A konferenciákon felhalmozott tudásokat ajánljuk a kkv-döntéshozóknak és az adott szakma jövőjét előre megismerni akaróknak.

Véleményvezér

Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét”

Magyar Péter nyilvánosságra hozta a Fidesz „őszödi beszédét” 

A Fidesz eddigi állításával ellentétben nem békepárti.
A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért

A magyar vállalkozók az ötödik legmagasabb árat fizetik Európában az áramért 

Az európai átlagár felett kapják az áramot a magyar vállalkozók.
A közeli fővárosokban sorra építik a metróvonalakat

A közeli fővárosokban sorra építik a metróvonalakat 

Budapesten is elkelne még néhány metró.
A lengyeleknek sikerült a repülőrajt

A lengyeleknek sikerült a repülőrajt 

A nyomában sem vagyunk a lengyeleknek.
Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből

Hadházy Ákos nem vette a szívére, hogy kitiltották a Parlamentből 

Amikor kitiltanak a munkahelyedről, kicsit vicces.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo