Pályázható az Employer Branding Award 2019!

A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) Employer Branding Tagozata - a munkáltatói márkaépítés hazai intézményi formálója - ötödik alkalommal hirdeti meg az Employer Branding Awardot.

Tudjon meg mindent az EU vadonatúj Omnibus-csomagjáról, a szabályozás aktualitásairól, az MNB elvárásairól!
Hallgasson meg tapasztalt cégvezetőket az ESG-kihívások leküzdéséről!
Inspirálódjon, networkingeljen és szerezzen versenyelőnyt a fenntarthatóság terén!

Klasszis Talks & Wine Fenntarthatóság2025. február 26. Budapest

Részletek és jelentkezés >>

Pályázható az Employer Branding Award 2019! (Példaértékű Munkáltatói Márkaépítés Díja 2019)

A Magyar Public Relations Szövetség (MPRSZ) Employer Branding Tagozata - a munkáltatói márkaépítés hazai intézményi formálója - ötödik alkalommal hirdeti meg az Employer Branding Awardot. Az idei újdonság, hogy állami intézményi kategóriában is lehet nevezni. A pályázatokat minden kategóriában 2020. március 20-ig várjuk. A díj a legjobb hazai munkáltatói márkaépítési gyakorlatokat jutalmazza és mutatja be a szakmai közönségnek, így állítva magas mércét a munkáltatóknak.

A pályázat egyedülálló, hiszen a legjobb hazai munkáltatói márkaépítés gyakorlatokat jutalmazza és mutatja be a szakmai közönségnek. Az Employer Branding Award 2019 azon HR és kommunikációs szakemberek, osztályok együttműködését hivatott elismerni, melyek a legkiválóbb éves Employer Branding stratégiákat és kampányokat dolgozták ki, hajtották végre, mind a szervezeten belül, mind a nyílt munkaerőpiacon. A magyarországi munkáltatók többsége számára a pályázat követhető jó gyakorlatokat tesz láthatóvá, hiszen az Employer Branding Award számot ad a munkavállalókért harcoló piac legújabb fejlesztéseiről.

Employer Branding Award Díjak

A pályázatra a Public Relations Szövetség közép-, nagyvállalati és állami intézményi kategóriában várja a pályaműveket. A vállalatok két szakmai kategóriában nevezhetnek: éves Employer Branding stratégia bemutatásával, illetve rövidebb munkáltatói márkaépítési kampányokkal lehet nevezni a 2019-es évből.

„Az idei év újdonsága, hogy egy újabb kategóriával bővült a pályázati lehetőségek köre, ugyanis nyitunk az állami intézmények felé, mert azt látjuk, hogy egyre több a jó gyakorlat ott is, amelyet szívesen osztanánk meg. Eddig az állami vállalatok pályázatai sem voltak jellemzőek, így bízunk benne, hogy sikerül nekik is kedvet csinálnunk idén a megmérettetésre. Az Employer Branding Award presztízse 5 év alatt nagyot nőtt, hiszen megkerülhetetlen díjjá vált és jelentős szerepet tölt be a kommunikációs és HR szakma edukációjában. A szakmaiság és a hitelesség teszi ezt a díjat egyedivé abban az időszakban, amikor szinte naponta adnak át különböző díjakat a HR területen, sokszor a szakmaiság minden látszatát is mellőzve. Ez a díj ebben a „díjesőben” egy stabil, kiszámítható és hiteles szakmai sziget. Ennek biztosítéka a komplex pályázati kiírás és a független, az ország meghatározó HR és kommunikációs igazgatóiból álló zsűri, amelynek összetétele biztosíték a magas szakmai színvonalra és az értékteremtésre.” – mondta Kádár Balázs, az MPRSZ elnökségi tagja, az Employer Branding Award létrehozója.

Az Employer Branding Award honlapján az összes fontos információt egy helyen megtalálhatják az érdeklődök: www.employerbrandingaward.hu. A zsűri összetétele itt látható: http://www.employerbrandingaward.hu/ertekeles/#zsuritagok A Magyar PR Szövetség a jelentkezéseket 2020. március 20-ig várja. Az eredményhirdetés és ünnepélyes díjátadó 2020 tavaszán várható. Az Employer Branding Award már második éve szerepel a Kreatív által jegyzett PR Toplistában, így a díjazott vállalatok együttműködő partnerei (ügynökségei) utólagos pontjóváírásra számíthatnak.

További információ: Kádár Balázs MPRSZ elnökségi tag, Employer Branding Tagozat vezetője Mobil: +36 30 282 1336 E-mail: [email protected]

Véleményvezér

Rendszeres bevásárló buszjárat indul Romániába

Rendszeres bevásárló buszjárat indul Romániába 

Bevásárlóturizmusra spekulál egy román vállalkozó.
Újabb uniós pénzből épült fideszes luxusvillára lelt Hadházy Ákos, fedőneve borászat

Újabb uniós pénzből épült fideszes luxusvillára lelt Hadházy Ákos, fedőneve borászat 

Nincs következménye az uniós pénzek széthordásának.
Bealudt a nemzeti egészségbiztosító, 2017-es díjakkal próbálnak orvost találni

Bealudt a nemzeti egészségbiztosító, 2017-es díjakkal próbálnak orvost találni 

Nyolc éve nem veszik észre az egészségbiztosítónál az inflációt.
Bayer Zsolt is kapott a guruló dollárokból

Bayer Zsolt is kapott a guruló dollárokból 

Becsapott a villám a Fideszbe.
A lengyelek féláron mobilozhatnak hozzánk képest

A lengyelek féláron mobilozhatnak hozzánk képest 

Szomorú statisztika a mobilpiacon.
Egy fideszes polgármester bepöccent a kormányra

Egy fideszes polgármester bepöccent a kormányra 

Meglepetésre ébredt egyik reggel a polgármester.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo