A világ vezető prémium autógyára a szigorú beszállítói auditot követően további negyvenkét céget ismert el lehetséges partneréül, amelyek a jövőben a gyártási igények alapján számíthatnak a BMW megrendeléseire. A BMW csoport magyarországi beszállítói között egyaránt találunk magyar telephellyel rendelkező multinacionális nagyvállalatokat (pl. BOSCH, ZF Lenksysteme, Alpine) vagy teljesen hazai kézben lévő vállalkozásokat is (Csaba Metál, Fémalk).
A BMW csoport számára a régióban egyértelműen Magyarország a legfontosabb beszerzési forrás: a kelet-közép-európai volumen közel harmadát magyar vállalatoknál költi el a bajor konszern. A régiónak és azon belül Magyarországnak a beszerzési rendszerben való nagymértékű jelenléte - a viszonylag alacsony munkabérek és a minőségi, képzett munkaerő mellett - a németországi gyárakhoz való közelségnek is köszönhető: a BMW csoport számára kiemelten fontos a környezettudatosság, és ez nemcsak autói alacsony károsanyag kibocsátási értékeiben és a gyártási technológiában, de az ellátási lánc kis szállítási távolságaiban is megmutatkozik.
Magyarországról például öntvényeket, műszerfalegységeket, visszapillantó tükröket, zárakat és ablaktörlő szerkezeteket szállítanak a BMW csoport gyáraiba, amelyeket a BMW, MINI vagy Rolls-Royce modellekhez használnak fel. A békéscsabai Csaba Metál váltóházait például a Lipcsében gyártott, elektromos BMW i3 modellbe építik be.
Baudouin Denis, a BMW Magyarország ügyvezető igazgatója szerint bár a kiválasztási és auditálási procedúra igen hosszadalmas és részletekre kiterjedő, a már elfogadott partnerek minimum hét évre kaphatnak beszállítói megbízást, általában ugyanis eddig tart egy modell életciklusa a BMW csoportnál. A használt autókhoz szükséges pótalkatrészek gyártására pedig további 15 éves időszakra kap felkérést a partnercég.