Április 1-jétől a kibővült flotta minden autója Főtaxi márkanév alatt, a Főtaxi ügyfélszolgálat irányításával folytatja munkáját. Mint közölték: a Budapest Taxi korábbi elérhetőségei az átmeneti időszakban változatlanul működnek, a taxirendeléseket azonban már a Főtaxi diszpécserszolgálata kezeli.
Az egyesülés révén tovább erősödik Magyarország legnagyobb taxivállalatának pozíciója, hiszen a tranzakciót követően már több mint 1300 autó áll a Főtaxival utazók rendelkezésére.
Áprilistól a Budapest Taxi korábbi utasai és üzleti megrendelői is élvezhetik a Főtaxi mobilalkalmazása és a telefonos robotdiszpécser által nyújtott előnyöket, ráadásul a korábbinál ötször nagyobb flotta szolgálja ki őket, amelyben immár több mint 100 elektromos és 200 hibrid autó támogatja a környezetkímélő nagyvárosi közlekedést.
Az ügyfeleknek a zökkenőmentes átállást segíti, hogy a beolvadást követő kezdeti időszakban tovább használhatják a Budapest Taxi megszokott taxirendelési telefonszámát és mobiltelefonos applikációját, a rendelésüket ugyanakkor már Főtaxi márkajelzéssel ellátott autó fogja teljesíteni.