Összefogtak a versenyképes vállalkozásokért

Meglévő szoros és eredményes munkakapcsolatát magasabb szintre emeli a Technológiai és Ipari Minisztérium (TIM) és a Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara (BKIK). Palkovics László tárcavezető és Nagy Elek, a BKIK elnöke a két szervezet hosszú távú stratégiai együttműködéséről írt alá megállapodást.

A közös munka célja, hogy elsősorban a minisztérium tématerületein növelje az ipari termelés hatékonyságát, erősítse a fővárosi cégek bel- és külpiaci jelenlétét.

A TIM azon dolgozik, hogy Magyarország európai és régiós szinten élenjáró szerepet töltsön be a magas hozzáadott értékű iparágakban és technológiákban. A tárca kiemelt törekvése a munkaalapú gazdaság és társadalom kiépítésében elért eredmények megőrzése, az önellátási képességek megteremtése a meghatározó szektorokban. A TIM a magyar vállalkozások versenyhelyzetének javítása érdekében ösztönzi a legújabb technológiai megoldások meghonosítását, elterjesztését. A minisztérium küldetése, hogy a hazai cégek nemzetközi szinten is piacképes termékeket és szolgáltatásokat kínáljanak a leginkább innovatív, tudásalapú területeken.

A Budapesti Kereskedelmi és Iparkamara az ország legnagyobb taglétszámú területi gazdasági kamarája, a főváros gazdasági, társadalmi életének meghatározó tényezője. Nyilvántartásában 330 ezer vállalkozás szerepel, közülük 206 ezer a regisztrált társas vállalkozás. A BKIK így az összes hazai társas vállalkozás több mint 40 százalékának érdekképviseletével foglalkozik, hangsúlyos tényezője az országos gazdaságfejlesztésnek is. Komplex szolgáltatásokat nyújtva, a tudás- és technológiatranszfer folyamatok koordinálásával járul hozzá a fővárosi vállalkozások versenyképességének erősítéséhez, innovációs teljesítményének növeléséhez.

Véleményvezér

Elszabadultak a Magyar Posta árai

Elszabadultak a Magyar Posta árai 

Ez most nem finom.
Nem sikerült az első versenyképességi vizsgája Magyarországnak

Nem sikerült az első versenyképességi vizsgája Magyarországnak 

Az egykori magyar sikerágazat rosszul teljesít.
Szlovákiába érdemes menni élelmiszert vásárolni, a mélybe vitték az ÁFA-t

Szlovákiába érdemes menni élelmiszert vásárolni, a mélybe vitték az ÁFA-t 

Lassan bármerre megyünk kisebb árakkal találkozunk, mint itthon.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo