Ócska bolt, vagy kiváló marketing?

A cégek sokszor hihetetlen bonyolult megoldásokkal igyekeznek felhívni a vásárlók figyelmét magukra. Pedig sokszor éppen az emel ki a tömegből, ha valami meglepően puritán.

A tokiói Morioka Shoten nevű könyvesboltban mindössze egyetlen könyvből tartanak példányokat egyszerre, a kiválasztott mű pedig hetente változik.

A koncepció tulajdonképpen kiállításként is értelmezhető, az egyetlen, fehér falú szobából álló boltban van egy asztal, rajta a könyvvel, egy fiókos szekrény, a falakon pedig műalkotások és tárgyak, amelyek a műhöz kapcsolódnak.

Kép: Takaram Design

A boltot tervező Takaram Design a fizikai jelenlét és a valódi könyvek olvasásának fontosságára kívánja felhívni a figyelmet a projekttel a digitális korban. Időnként kapcsolódó rendezvényeket is tartanak, vagyis a bolt tere az emberi kapcsolatok építésében is szerepet kíván játszani, ahogy a hagyományos teaszobák tették.

A tulajdonosnak van egy hagyományos könyvesboltja is, tehát tulajdonképpen valamiféle nagyon eredeti és elegáns marketingeszköznek is tekinthető az egyedi koncepció.

Durva ötlet, de működik a maradandó marketing
Az elkötelezett fogyasztó mindennél többet ér. Sokszor elmondtuk mi is, hogy a legjobb marketingeszköz, ha egyik fogyasztó ajánlja a másiknak a terméket. És mi lehetne erősebb ajánlás, mint ha valaki örökké a bőrén viseli a márkajelzést?
 

Véleményvezér

Magyarországon a legrosszabb a pedagógusok megbecsültsége Európában

Magyarországon a legrosszabb a pedagógusok megbecsültsége Európában 

Van alapja bőven a pedagógusok elégedetlenségének.
Magyar Péter lemondásra szólítja fel Szijjártó Péter külügyminisztert

Magyar Péter lemondásra szólítja fel Szijjártó Péter külügyminisztert 

Szijjártó Péter és az oroszok különös kapcsolata.
Működik az orbáni példa, egy fideszes képviselő rokonsága sorra nyeri a milliókat

Működik az orbáni példa, egy fideszes képviselő rokonsága sorra nyeri a milliókat 

A fényképeken jóságos képviselő kemény üzletember.
Magyar Péter kibukott, a köztelevízió szabályozni akarja miről beszélhetnek az EP listavezetők

Magyar Péter kibukott, a köztelevízió szabályozni akarja miről beszélhetnek az EP listavezetők 

Korlátozná a köztelevízió a véleménynyilvánítás szabadságát.
Vizsgálni kezdte az Integritás Hatóság a kazári 677 millióba kerülő luxusbölcsőde ügyét

Vizsgálni kezdte az Integritás Hatóság a kazári 677 millióba kerülő luxusbölcsőde ügyét 

Aranyat rejtettek a betonba, vagy mi került ennyibe?


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo