Női siker a fiatal vállalkozó díjon

Kisbaba mellett indított rakétasebességű médiavásárló cég és palacsinta franchise lett az Országos Fiatal Vállalkozói Díj nyertese.

Miből lesz pénz a választási osztogatásra?
Mit okoz az árrésstop?
Mit kellene tenni a költségvetéssel?

Online Klasszis Klub élőben Békesi Lászlóval!
Vegyen részt és kérdezze Ön is a korábbi pénzügyminisztert!

2025. június 11. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A Fiatal Vállalkozók Hete országos programsorozat több ezer fiatalt mozgósított a múlt hét során. A budapesti tematikus napokat és a vidéki nagyvárosokban tartott eseményeket az év fiatal vállalkozója díj ünnepélyes átadása koronázta meg.

Kenéz-Hanyecz Kinga
Kép:Fivosz

A 2014-es Országos Fiatal Vállalkozó Díjat Kenéz-Hanyecz Kinga kapta meg, aki egy öt hónapos kisfiú édesanyjaként, kilenc hónapja kezdett el tevékenykedni saját médiavásárló cégében. Ilyen rövid idő alatt eddig csaknem 300 millió forint árbevételt mutathat fel vállakozása. Ezzel sikerült a hazai piacvezető médiaügynökségek közé bekerülni, amik javarészt (kettő kivételével) a munltinacionális kategóriába tartoznak. „A főiskolán belszerettem a marketing szakmába, majd sikerült is ehelyezkednem ezen a területen. Mivel imádom, amit csinálok, ezért számomra ez nem számít munkának. Tavaly év végén ismertem fel egy piaci rést a szakmámban, aminek okán megalapítottuk a médiavállalatot. Az első megvalósított kampányunk során megszerzett Effie ezüst díjat követően az Országos Fiatal Vállalkozó Díj kiválasztottjaként újabb sikert könyvelhetek el. Az elismerés mellett annak is örülök, hogy személyesen elmondhatom majd minden fiatalnak, igenis be lehet törni a multik által uralt piacra, ha megtaláljuk azt a hajszálnyi különbséget, aminek segítségével újraértelmezhető egy adott tevékenységi terület.” - nyilatkozta Kenéz-Hanyecz Kinga, a Creabird Zrt. alapító vezérigazgatója.

Kovács Patrik a FIVOSZ elnöke és Oszlánczi Réka
Kép:Fivosz

Fiatal kora ellenére Oszlánczi Rékának sikerült női vezetőként elfogadtatnia magát. Az avasi pincevilág (Miskolc) szívében megnyitott palacsintaház és étterem alapító tulajdonosa a viszontagságok ellenére (globális gazdasági válság, az átlagosnál fejletlenebb megyeszékhely, fiatal női vezetőkkel szemben támasztott előitéletek, stb.) felvirágoztatta a kulináris élményközpontnak titulált Creppy PalancsintaHázat, majd franchise rendszerű étteremláncot hozott létre belőle. „Az elmúlt évek gyakorlati tapasztalatainak köszönhetően, illetve a tanulási folyamatok eredményeként sikerült kidolgozni Franchise rendszerünket. A FIVOSZ-BossConnect Mentor Program keretében választottam magamnak mentort, aki egy rózsadombi üzlet megnyitásával javasolta a terjeszkedés elindítását, amit szemptemberben meg is valósítottunk. Kifejezetten boldog vagyok, hogy létezik egy ilyen ifjúsági szervezet hazánkban, ami kézzelfogható módon vezeti sikerre a fiatalkat. A küldöndíj pedig maga a hab volt a palancsintán.” - nyilatkozta „A Jövő Reménysége” különdíjas Oszlánczi Réka, a Creppy Franchise System Kft. vezető tulajdonosa.

Az Opten 2014-es, harmadik negyedévi adataiból kiderül, hogy Magyarországon a 18-40 év közötti korosztályból mindössze 260 ezer fiatal tevékenysége köthető vállakozáshoz. A nők aránya 38,4%, míg a férfiaké 61.6%. A Fiatal Vállalkozók Országos Szövetségének Női Bizottsága és FIVOSZ mentorprogramja egyaránt támogatja a vállalkozni vágyó nőket és a női vállalkozókat annak érdekében, hogy az említett korosztály és azon belül a hölgyek minél nagyobb számban képviseltessék magukat a gazdasági életben.

Véleményvezér

Bajban van a pápai kórház

Bajban van a pápai kórház 

A pápai egészségügyi ellátás megbillent.
Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje

Gyönyörű autót kapott Mészáros Lőrinc neje 

Van itt pénz emberek, nem mindenkinek ugyan, de akinek jut, az nem panaszkodhat.
Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is

Teljes meglepetés, rekordszinten az euró népszerűsége, még Magyarországon is 

Fájdalmas, hogy még Bulgária is előbb vezeti be az eurót, mint Magyarország.
Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper

Görögországban két, háromszor olcsóbb a cseresznye és az eper 

Gigászi gyümölcsárak a piacokon.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo