A bevétel 4 százalékkal, 58,09 milliárd euróra mérséklődött. A bevételek árfolyam-ingadozásoktól és vállalati akvizíciós hatásoktól megtisztított, úgynevezett organikus csökkenése 2 százalék volt.
Az LVMH divat- és bőráruk szegmensében a bevétel 8 százalékkal, 27,61 milliárd euróra esett. A divat- és bőráruk adják az LVMH bevételének csaknem felét.
A kiskereskedelmi üzletláncok (Sephora, DFS és a Le Bon Marché) bevétele gyakorlatilag nem változott, 12,61 milliárd euró volt.
A parfümökből és kozmetikumokból származó bevétel 2 százalékkal, 6,04 milliárd euróra csökkent.
Az alkoholos italok értékesítése 7 százalékkal, 3,91 milliárd euróra, az órák és ékszerek értékesítése pedig 2 százalékkal, 7,40 milliárd euróra süllyedt.
(MTI)