A pénzintézet szóvivője az elképedt érdeklődésekre közölte: úgy döntöttek, hogy a két, általuk kibocsátott hitelkártyát, amelyeket többek között az Amazonon történő vásárlásokra és a Marriott szállodákban lehetett használni, nem forgalmazzák többé Kanadában.
Már 2018 tavaszán lezárták a számlákat, a kártyákkal már nem lehetett fizetni, de részletekben tovább kellett törleszteni a korábbi hiteleket. A kanadai piac teljes feladása miatt azonban végül az a döntés is született, hogy a még fennálló adósságokat teljes egészében törlik, mivel ez „mindkét fél számára előnyös.”
A pénzintézet nem kívánta közölni, hány ügyfelet érintett a lépés és milyen összeget tettek ki a törölt adósságok, írta a The New York Times. Annyi bizonyos, hogy az érintettek örültek. Egyikük arról számolt be a kanadai közszolgálati TV-ben, hogy 6.000 dolláros adósságától szabadult meg, így lehetősége nyílt, hogy elölről kezdje.