Nagyot nőtt a Lego értéke

A Lego kilencedik éve a világ legértékesebb játékmárkája a Brand Finance brit piackutató és üzleti tanácsadó cég értékelése szerint. A dán Lego értéke egy év alatt 24 százalékkal, 7,44 milliárd dollárra nőtt.

Megváltó vagy „csak” leváltó lehet Magyar Péter? Kihúzza az Orbán-kormány 2026-ig?
Meddig marad szankciós listán Rogán Antal? Mi lesz a régi ellenzékkel?
Online Klasszis Klub élőben Kéri Lászlóval!

Vegyen részt és kérdezzen Ön is a politológustól!

2025. január 23. 15:30

A részvétel ingyenes, regisztráljon itt!

A szűk tízes listán két japán márka szerepel, a Bandai Namco (1,58 milliárd dollár) és a Dragon Ball (383 millió dollár) a második, illetve a nyolcadik helyen áll a márkák értékének a rangsorában.

A világon a legtöbbet ér (Fotó: Lego)
A világon a legtöbbet ér (Fotó: Lego)

A Top-10 többi márkája amerikai: a Mattel céghez tartozó Fisher-Price a harmadik (879 millió dollár), a Barbie a negyedik (701 millió dollár) és Hot Wheels a hatodik (410 millió dollár). a Hasbróhoz tartozó Nerf az ötödik (462 millió dollár) és a Magic: The Gathering  a kilencedik (352 millió dollár), maga a Hasbro márkanév a tízedik (339 millió dollár), a Pop! pedig hetedik (409 millió dollár).

A Brand Finance jelentése szerint az 1993-ban alapított Magic: The Gathering értéke nőtt a legerőteljesebben, egy év alatt 122 százalékkal. A márka tavaly még csak a 17. volt a szélesebb listán. (MTI)

Véleményvezér

Magyar Péter ezúttal nagyon bele szállt Gulyás Gergelybe

Magyar Péter ezúttal nagyon bele szállt Gulyás Gergelybe 

Kölcsönösen árulással vádolják egymást.
A szankciók hatására beállt a Gazprom a földbe

A szankciók hatására beállt a Gazprom a földbe 

Vége a Gazprom nagyhatalmi státuszának.
Bréking, Orbán Viktor a dzsungelbe tart

Bréking, Orbán Viktor a dzsungelbe tart 

Reméljük Orbán Viktor testőrei remek dzsungelharcosok.


Magyar Brands, Superbrands, Bisnode, Zero CO2 logo