Idén kilencéves a Business Superbrands program, amely az üzleti szektor (B2B) márkáinak legkiválóbbjait emeli ki. Olyan magyarországi cégeket, illetve márkákat, amelyek nem elsősorban a fogyasztókkal, hanem vállalkozásokkal, szervezetekkel állnak kapcsolatban.
A jelenleg 22 tagú, független szakemberekből álló zsűri döntése alapján a Piac & Profit márkát érdemesnek találták a Business Superbrands 2016 elismerés elnyerésére.
A Piac és Profit Kiadó a gazdasági, üzleti lappiac egyik meghatározó szereplőjeként 19. éve partnere a hazai üzleti szektornak, elsősorban a kis- és középvállalati (kkv) szegmensnek. A kiadó a magyarországi piacon egyedülálló, komplex kommunikációs rendszerén – print és online lapján, konferenciáin és üzleti klubján – keresztül elkötelezett információs szolgáltatója a piacorientált, növekedésben érdekelt vállalkozásoknak.
„ Első alkalommal kaptuk meg a Business Superbrands Díjat. A Business Superbrands díjat azok a márkák, illetve azok a cégek kapják, melyek a Superbrands egyértelműen jogos birtoklása mellett még átestek egy szakmai és pénzügyi szűrőn is. A Bisnode nemzetközi minősítésével rendelkezünk, mely alapján a megbízható, hitelképes cégek közé soroltak bennünket. Kaptunk szép számmal szakmai szövetségek, szervezetek ajánlását is. Tehát pénzügyileg és szakmailag is megfeleltünk. Összességében: cégünk az elmúlt három éves gazdasági teljesítménye, a márka hazai kommunikációs és márkaépítési gyakorlata, továbbá a megítélésével kapcsolatos egyértelműen pozitív hírek miatt kapta meg ezt a plusz elismerést a Superbrandshez képest. A díjat a csapat kapta. Mert ez a közös munkának, brandépítésnek, ügyfélkezelésnek, a magas színvonalú termékeinknek szól, s annak, hogy ezeket az erényeket közel 20 év alatt csak szaporítottuk, nem romboltuk.” – nyilatkozta Demcsák Mária, a Piac és Profit Kiadó ügyvezető igazgatója.