Miből áll a keresőoptimalizálás?
Sok tényezőtől függ, hogy a Google találati listáján milyen helyezést ér el a weboldalad. Lássuk az egyes tényezőket!
Technikai SEO: Ide soroljuk az összes technikai beállítást, melyek segítik, hogy az oldalad értelmezhető legyen a keresőrobotok számára.
On-Page SEO: A weboldalad tartalmának minőségére vonatkozik. A bejegyzésekben a kifejezések, kulcsszavak használata, a bekezdések, leírások megfelelő megjelenése.
Off-Page SEO: A weboldaladon kívül történő tényezők sorolhatók ide, az oldal adott tartalmára mutató linkek, hivatkozások relevanciája.
Miért van szükséged a SEO-ra?
A felhasználók több, mint 90%-a Google által listázott több ezer oldal közül az első oldalon lévő találatokat nézik meg. Tehát a cél, hogy a találati lista első oldalán legyen az oldalad, és ne a konkurenciádé, máskülönben több látogatótól, ezáltal több bevételtől esel el.
Amennyiben a Te oldalad szerepel az első oldalon, versenyelőnyre tehetsz szert, és növelheted a látogatottságot, így természetesen a bevételed is.
Miért jobb a SEO, mint a SEA?
A fizetett hirdetések (SEA) csupán rövid távon hatékonyak: amíg fizeted a hirdetéseket, addig érkeznek a látogatók az oldaladra, viszont ha vége a kampánynak, akkor nem fog több látogató kattintani az oldalra.
Ezzel szemben a SEO-nak köszönhetően megszerzett pozíciód egyre stabilabb lesz. Vagyis ha hosszú távú stratégiában gondolkodsz, a keresőoptimalizálással mindenképpen jobban jársz.
Megcélozni az első oldalt!
Mindenki ott akar lenni az első oldalon, de ez nem mindenkinek sikerül. A SearchBar SEO előadásaiban gyakorlatorientált módon mutatják be azt a stratégiát, mellyel a weboldaladat az első helyre tudod felhozni. Semmi trükk, hanem egyértelműen működő, gyakorlati stratégia!
Segítség, esik a forgalmam!
Biztos Veled is megesett már, hogy akár egy apró változtatás után hirtelen esni kezdett az oldalad forgalma, és tanácstalanul álltál a megoldandó probléma előtt. A SearchBar erre is tudja a megoldást, hiszen az előadásokban erre a kérdésre is választ kaphatunk.
Szerezz hatékony tudást, és kerülj a Google első találati oldalára! Ha stabil, ingyenes forgalmat kívánsz elérni a keresőből, vegyél részt az előadásokon, és hasznosítsd a megszerzett tudást! Ez két részből áll: egyrészt értsd meg, hogy mit kell csinálni, és azt hogyan! Másrészt az előadásokon nem csupán elméleti tudást kapsz, hanem egy gyakorlatorientált módszert, melyet sikeresen tudsz alkalmazni, attól függetlenül, hogy mi a honlapod témája.