Adminisztrátor lehetőségek Mezőkövesden, illetve szerte az országban bőven akadnak, így aki ezen a területen szeretne elhelyezkedni, annak van miből válogatni. A Mezőkövesdállás oldalán is rengeteg nyitott pozícióval találkozunk. Van, hogy csak adminisztrátor megnevezéssel illetik a munkakört, de gyakran árnyalják a képet a munkáltatók valamilyen pontosabb elnevezés segítségével.
Jellemzően az álláshirdetésben az elvárások és az, amit a cég kínál, is fel vannak tüntetve, így a jelentkező eldöntheti, hogy szeretné-e megpályázni a munkát, illetve rendelkezik-e a szükséges kvalitásokkal.
Adatrögzítő
Ez a munkakör nem kötött felsőfokú végzettséghez, azonban a számítógépes ismeretek, különösen az Excel ismerete jellemzően elvárás. A táblázatkezelőben való munka mellett a szkennelés, dokumentumok kezelése, irattározás, illetve a borítékolás is a feladatkörbe tartozik.
Recepciós
Recepciósként elengedhetetlen a nyitott személyiség, valamint a kiváló kommunikációs készség, hiszen nap mint nap kapcsolatba lép a munkavállaló a vendégekkel, partnerekkel. A személyes kapcsolattartás mellett a beérkező hívásokat és az e-maileket is kezelni kell.
Mindezekben nem merül ki a recepciós feladatköre, hiszen különféle adminisztrációs feladatokat is el kell látnia. A számítógépes ismeretek ez esetben is elengedhetetlenek.
Irodavezető
Az irodavezető egyfajta vezető, ezért vezetői készségekkel is rendelkeznie kell. Koordinálnia kell a teljes irodát az összes alkalmazottal. Nagyobb cégek esetén a többi szervezeti egységgel is tartania kell a kapcsolatot. Emiatt a kiváló kommunikációs készség elengedhetetlen.
Mivel vezetői állásról van szó, ezért jellemzően több éves tapasztalatot várnak el ebben a munkakörben. Irodavezetőként az alkalmazottak munkáját is ellenőrizni kell, illetve össze fogni a munkájukat, ezért komoly felelősség hárul a munkavállaló vállára. Többek közt pénzügyi, HR, beszerzési és ügyviteli feladatokat is ellát munkája során.
Vezető asszisztens
A vezetői asszisztens a vezető munkáját támogatja nap mint nap. A precizitás és az önálló munkavégzés ez esetben különösen fontos. Nem csak a számítógépes ismeretek elvártak ebben a munkakörben, ugyanis meg kell szervezni a tárgyalásokat, fogadni kell az ügyfeleket, kezelni kell a vezető naptárát, illetve akár a levelezését és telefonjait is. Az asszisztensnek nagy szerepe van abban, hogy a vezető hatékony és sikeres legyen.
Az adminisztratív munkakörökre való jelentkezést megelőzően érdemes alaposan tanulmányozni az álláshirdetést és különösen az elvárásokat.